Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

største uvane i familien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ånder er vel en like stor del av familien som alle andre i huset? :whistle:

Ikke hvis du egentlig ser etter. Selvom det iblant kan virke som om et mystisk vesen som bor i klesskapet ditt har hengt opp tøyet og et annet mystisk vesen som bor i kjøkkenvasken har åpnet døren til kjøkkenvasken og glemt å lukke den mens du var ute av kjøkkenet så har de fleste tingene en så enkelt forklaring som at de mystiske vesnene er familiemedlemmer som enten rydder i klesskapet for deg eller som glemmer å lukke døren til kjøkkenvasken. ;)

Lenke til kommentar

Datasmurf: Det er et blad for alt alternativt. De har en egen telefonliste hvor man kan finne nummeret til mennesker som arbeider med utdrivelse og den slags. Vær litt kritisk, da, men mange av dem er seriøse også.

Selges i hvert fall hos Narvesen, og i de fleste matbutikker.

Glimti: Nå skal vi ikke gå inn på skeptiker vs. troende-debatten, tror jeg. Men noen er overbevist om at de bor med noen de ikke kan se, og hvis de plager dem, kan man vel alltids prøve å finne en løsning på problemet. Nå har jeg gitt mitt tips, så da er jeg ferdig :b

Lenke til kommentar

Niks, den debatten dropper vi så vi ikke kaprer tråden til det. :whistle:

For noen år siden så var det et stadig irritasjonsmoment at radioen alltid sto på i kjelleren selvom jeg alltid gikk fra den slått av. Det pågikk i omtrent et halvt år og iblant lurte jeg på om den gikk på av seg selv, men til slutt viste det seg at det alltid var noen nedenom som slo den på. Og det var ikke ånder. ;)

Men nokk off-topic. Det som har plaget meg mest ved familie er vel den ustanselige radioen samt at de var langt mer interessert i at leksene skulle gjøres enn meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Heldig du. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan drive dem bort, evt. noen jeg kan kontakte som kan drive dem bort? :p

Poltergeist kan være et resultat av egne psykiske problemer, spesielt de som sliter med depresjoner eller store omveltninger i livet kan oppleve poltergeistaktivitet. Men ikke misforstå, det kan også være en reell ånd som går igjen hos dere, som vil markere sin tilstedeværelse ved å stadig åpne alle skapdørene.

Utrivere finner du hvis du kjøper bladet Medium, og sjekker telefonlisten der. Men vær obs, ikke alle er like seriøse. Pass deg for Olav Moldestad.

Tror det er en god blanding av begge deler :p Men hvem er så denne Olav Moldestad?

Tror vi burde opprette en egen tråd om dette :p

Lenke til kommentar
Bare for å si en siste ting før vi avslutter det hele ...

Hva om du bor alene og sjelden har besøk av andre, hvordan forklarer du det da?

Feks. kan hengslene på skapene være dårlige så de stadig åpner seg. Du har vel hørt om dårlige hengsler før?

Siste off-topic fra meg. Finner heller ikke på flere uvaner/ plager fra tideligere år å beskrive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...