Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

største uvane i familien?

Anbefalte innlegg

Når man bor med de samme folkene i alle år, merker man alle uvaner i familien. Selv synes jeg min far smatter og lager lyder når han spiser, noe som gjør at jeg får lyst til å skrike ut noe som jeg ikke burde si!

hva er den største uvanen i familien din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Bor ikke hjemme heldigvis, men bor i kollektiv. Noe som irriterer meg grenseløst er hvordan hun ene jeg bor med ALDRI, og da mener ja aldri klarer å lukke igjen skapdører etter seg. Bare irriterer meg når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser alle skapdørene står på vidt gap. :p

Lenke til kommentar
Bor ikke hjemme heldigvis, men bor i kollektiv. Noe som irriterer meg grenseløst er hvordan hun ene jeg bor med ALDRI, og da mener ja aldri klarer å lukke igjen skapdører etter seg. Bare irriterer meg når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser alle skapdørene står på vidt gap. :p

Det høres mer ut som et poltergeist.

Lenke til kommentar

Vel, faren min er schizofren mener jeg, en dag er han skikkelig glad og gir meg en mulighet jeg gladlig tar imot, neste dag blir han sur og kjefter meg opp i trynet for den samme tingen, i tillegg er han ufattelig sta og umulig å diskutere med.

Et eksempel er den dagen jeg fikset opp på rommet mitt, jeg hadde ommøblert og laget en fin plass der jeg satte den ubrukte kasseTven, han kom opp og skrøt over hvor fint det var. En uke senere stormet han inn på rommet mitt og kjeftet på at jeg skulle legge tven tilbake der den var og hvor mange ganger han hadde sagt at jeg ikke fikk ha Tv på rommet (der kommer staheten inn, jeg får ikke ha Tv på rommet uten kanaler, men Pc er helt greit, jeg sier det til han, han gjentar bare at jeg ikke får ha Tven.), så da måtte jeg legge omtrentlig alt av Hifi-anlegg, konsoller o.l i en haug på gulvet, kan tro rommet var pent etterpå...

Jeg blir mektig gal.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Søss som legger igjen pølsesnabber og halvspiste bananer over hele huset.

Søss som setter inn tomme melke- og juice-kartonger tilbake i kjøleskapet.

Minstesøss som alltid er på rommet mitt når jeg ikke er der. Jeg har egen lås og låser hver gang, men muttern skal alltid innpå der for et eller annet og de har ekstranøkkelen, just in case og hu låser ikke igjen døra ...

Mamma som alltid klager på pasientene og de andre legene.

Og for resten av familien, min evige slaskete og chillaxe attitude :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det høres mer ut som et poltergeist.

:ohmy: Kanskje hun er det. Pleier poltergeist å spille irriterende høy listetpop hele tiden også?

Lenke til kommentar
Heldig du. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan drive dem bort, evt. noen jeg kan kontakte som kan drive dem bort? :p

Poltergeist kan være et resultat av egne psykiske problemer, spesielt de som sliter med depresjoner eller store omveltninger i livet kan oppleve poltergeistaktivitet. Men ikke misforstå, det kan også være en reell ånd som går igjen hos dere, som vil markere sin tilstedeværelse ved å stadig åpne alle skapdørene.

Utrivere finner du hvis du kjøper bladet Medium, og sjekker telefonlisten der. Men vær obs, ikke alle er like seriøse. Pass deg for Olav Moldestad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...