joma92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Når man bor med de samme folkene i alle år, merker man alle uvaner i familien. Selv synes jeg min far smatter og lager lyder når han spiser, noe som gjør at jeg får lyst til å skrike ut noe som jeg ikke burde si! hva er den største uvanen i familien din? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Pappa smatter som en jævla tornado. Men ikke faen om han tar kritikk til seg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Min mor klager på folk fra jobben ved middagsbordet hver dag. Det skjærer i ørene mine å høre de samme historiene hver dag om hvor lite ansvar de andre tar, men heldigvis skal jeg ut av huset til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bor ikke hjemme heldigvis, men bor i kollektiv. Noe som irriterer meg grenseløst er hvordan hun ene jeg bor med ALDRI, og da mener ja aldri klarer å lukke igjen skapdører etter seg. Bare irriterer meg når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser alle skapdørene står på vidt gap. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bor ikke hjemme heldigvis, men bor i kollektiv. Noe som irriterer meg grenseløst er hvordan hun ene jeg bor med ALDRI, og da mener ja aldri klarer å lukke igjen skapdører etter seg. Bare irriterer meg når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser alle skapdørene står på vidt gap. Det høres mer ut som et poltergeist. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Vel, faren min er schizofren mener jeg, en dag er han skikkelig glad og gir meg en mulighet jeg gladlig tar imot, neste dag blir han sur og kjefter meg opp i trynet for den samme tingen, i tillegg er han ufattelig sta og umulig å diskutere med. Et eksempel er den dagen jeg fikset opp på rommet mitt, jeg hadde ommøblert og laget en fin plass der jeg satte den ubrukte kasseTven, han kom opp og skrøt over hvor fint det var. En uke senere stormet han inn på rommet mitt og kjeftet på at jeg skulle legge tven tilbake der den var og hvor mange ganger han hadde sagt at jeg ikke fikk ha Tv på rommet (der kommer staheten inn, jeg får ikke ha Tv på rommet uten kanaler, men Pc er helt greit, jeg sier det til han, han gjentar bare at jeg ikke får ha Tven.), så da måtte jeg legge omtrentlig alt av Hifi-anlegg, konsoller o.l i en haug på gulvet, kan tro rommet var pent etterpå... Jeg blir mektig gal. Endret 14. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 min families største uvane er at de lever neida. det er ikke så ille... *snufs* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Søss som legger igjen pølsesnabber og halvspiste bananer over hele huset. Søss som setter inn tomme melke- og juice-kartonger tilbake i kjøleskapet. Minstesøss som alltid er på rommet mitt når jeg ikke er der. Jeg har egen lås og låser hver gang, men muttern skal alltid innpå der for et eller annet og de har ekstranøkkelen, just in case og hu låser ikke igjen døra ... Mamma som alltid klager på pasientene og de andre legene. Og for resten av familien, min evige slaskete og chillaxe attitude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bor ikke hjemme heldigvis, men bor i kollektiv. Noe som irriterer meg grenseløst er hvordan hun ene jeg bor med ALDRI, og da mener ja aldri klarer å lukke igjen skapdører etter seg. Bare irriterer meg når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser alle skapdørene står på vidt gap. Det høres mer ut som et poltergeist. Kanskje hun er det. Pleier poltergeist å spille irriterende høy listetpop hele tiden også? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor har du det fra? Har du noen i huset ditt selv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ingen listepopspillende poltergeist her siden det blei slutt med eksdama. Tror hu tok dem med seg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men var de av de mest grusomme? On-topic: Jeg har bodd alene i noen år nå så har ikke noen å bo sammen med som har uvaner jeg kan ergre meg over. Noe jeg husker fra tideligere år var en irriterende radio som alltid sto på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Heldig du. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan drive dem bort, evt. noen jeg kan kontakte som kan drive dem bort? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ghost Busters? Men seriøst, det går faktisk ann å vende seg av med å irritere seg over slike ting som åpne skapdører så lenge man unngår å dunke hodet i dem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Heldig du. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan drive dem bort, evt. noen jeg kan kontakte som kan drive dem bort? Poltergeist kan være et resultat av egne psykiske problemer, spesielt de som sliter med depresjoner eller store omveltninger i livet kan oppleve poltergeistaktivitet. Men ikke misforstå, det kan også være en reell ånd som går igjen hos dere, som vil markere sin tilstedeværelse ved å stadig åpne alle skapdørene. Utrivere finner du hvis du kjøper bladet Medium, og sjekker telefonlisten der. Men vær obs, ikke alle er like seriøse. Pass deg for Olav Moldestad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ooh, mine gespenster tror jeg er en blanding av de to. Jeg skulle veldig gjerne blitt kvitt de, venninna mi er heldigere, hu har noen gode ånder også, jeg har bare ondskapsfulle og nedrige : < Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Husk at det er fullt mulig å kommunisere med ånder. Snakk til dem når de bråker eller plager deg, og be dem holde opp. Ikke se bort ifra at de hører på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 De har ikke gjort det hittil, og jeg har bedt de pent om å holde opp og finne noen andre å plage de siste 3-4 årene. Minst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men det er vel egentlig ikke gode eller onde ånder samt åndeutdriving denne tråden dreier seg om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå