Hanzo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Lastet ned og kjørte en kjap test av diskene mine med HD Tune nylig, og ble ikke helt klok på informasjonen her, fikk 52,9MB/Sec i snitt overføring, men utrolige 139,5 MB/sec i burst rate. Er ikke det steike mye for en disk som leverer så sykt elendig på overføring ellers? Videre, test av en nyere Seagatedisk leverte nesten samme ytelse som jeg ser mange får fra Black Caviar diskene? Er det noe her som skurer, noe jeg burde ha disablet før testet kjører, eller er jeg bare for dum til å tolke informasjonen på skjermen korrekt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Burst rate er til cache. Da er det bare begrenset av overføringshastighet på interface, ikke til platenee. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Burst rate er til cache. Da er det bare begrenset av overføringshastighet på interface, ikke til platenee. Aha, det forklarer det jo. Ser også at to av de gamle diskene mine ligger på sinnsyke 51 og 56 grader, noe som jo er langt fra ideelt. Får bytte dem ut med nyere disker og håpe de hjelper på hele greie. Eventuelt får jeg får noe kjøling. Takk for svaret Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå