Gå til innhold

Patience tester Nokia E71


Anbefalte innlegg

Har du ikke støy? Da er isåfall jeg nysgjerrig! Jeg tok nemlig turen innom en butikk og testet lyden på to E71-er, og begge de sammen med min har latterlig mye bakgunnstøy. Et lite søk i google med "e71 audio hiss" viser at det tydeligvis er et problem med mange telefoner. De medfølgende øreproppene gikk rett i roteskuffen, og jeg har testet lyden med de store sennheiser gluggene mine, koss portapro og nokia hs-44.

 

Så! Hvis du spiller helst rolig musikk, gjerne podcast eller klassisk, befinner deg et sted hvor det er stille og ikke har volumet høyt så er det ikkenoe bakgrunnsstøy?

 

Det skal legges til at de ovenfornevnte betingelsene ikke er nødvendig for å høre støyen, bare legge bedre merke til den.

 

Jeg gir blaffen i 2.5 utgangen og det andre, den støyen er en skikkelig dødare for E71 ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg irriterer meg også over støyen de få gangene den nyttes som MP3-spiller til fordel for ... nettopp; MP3-spilleren min. Ellers er skjermoverflaten litt følsom for småriper, ja. Utover det har jeg ingenting å utsette. Som Patience, har jeg også opplevd to eller tre restarter, men den henger seg aldri opp. Definitivt den mest stabile smarttelefonen jeg har vært borti, både privat og profesjonelt. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har mye kødd med telefonen. Den låser seg av og til og man får ikke låst den opp (må ha autolås på 15 min med kode pga Exchange mail). Andre ganger resetter den seg selv ved lading, og den er utrolig treg å starte opp. Men det mest irriterende er når den går tom for batteri (noe som har skjedd noen ganger), må man taste inn klokkeslett og dato på nytt. Eneste telefon jeg har hatt som ikke har klart å huske dette :(

Lenke til kommentar
Har mye kødd med telefonen. Den låser seg av og til og man får ikke låst den opp (må ha autolås på 15 min med kode pga Exchange mail). Andre ganger resetter den seg selv ved lading, og den er utrolig treg å starte opp. Men det mest irriterende er når den går tom for batteri (noe som har skjedd noen ganger), må man taste inn klokkeslett og dato på nytt. Eneste telefon jeg har hatt som ikke har klart å huske dette :(

 

Hvorfor gjør du ikke noe med det da? Er jo åpenbart feil på telefonen!!

Lenke til kommentar

Tok litt tid før jeg forstod at Nokia har flyttet den berømmelige "funksjonstasten" fra * til den nede i venstre hjørne etter firmware-oppgradering. Haha. Men selv med nyeste tilgjengelige Nokia Firmware Updater - får jeg kun versjon 200-firmware og ikke 210 som er den nyeste. Er det en gammel versjon av telefonen jeg har fått? Eller må det "hackes"?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg har ingen problemer med GPS, i hvert fall ikke til bruk i bil. Ta ca 30 sekunder til et minutt og få posisjon, og da holder den seg stabilt.

 

 

samme her,bruker den interne GPSen. Bruker Garmin mobile XT, fungerer som bare det.

 

E71 har så mange features som er fantastisk lette å sette opp \bruke. digger feks podcasting, slipper å gå glipp av Radio Resepsjonen :)

 

Beste telefonene jeg har hatt på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...