Loefthal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har ikke satt tennene i deilige, sprø, velsmakende French fries med paprikasmak på mange mange år! Etter en relativt heftig abstinenspreget periode ga jeg en dag opp tanken på å spise mer av dette velsignede snacks, men for noen dager siden så jeg til min enorme glede en hel hylle full av denne gudegaven på en "hvilkensomhelst" COOP-butikk i Trøndelagen Derfor, alle frenchfriesomaner, FF m/paprika så i lende! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det har jeg ikke smakt. Høres ikke like godt ut som salt. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Smaker mye bedre enn French Fries Salt. Er alt for mye salt i dem, mens Paprika-varianten er helt genial. Endret 14. februar 2009 av Bludd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det nok en gjeng facebook-drittunger som har fått viljen sin? Jeg synes vanlig FF er helt topp, men skal ikke se bort ifra at jeg gir denne en sjanse. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det nok en gjeng facebook-drittunger som har fått viljen sin? Jeg synes vanlig FF er helt topp, men skal ikke se bort ifra at jeg gir denne en sjanse. Denne varianten er ikke ny, men den forsvant fra markedet for flere år siden. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Den med salt er kjedelig spør du meg Mener det var en variant med Sourcream for noen år tilbake og... Den var heller ikke dum. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Den med paprika mener eg er den beste av disse to. Synd den forsvant til fordel for salt. All den tid vi har gått glipp av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå