Xorcist91 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 sett cd/dvdrom til cable select hvis du har sata disker.hvis du har ide-disker må alt stå på cable select. Dette funket ikke:( Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mulig at greia er DOA. Noen du kan få lånt en hos? Lenke til kommentar
Xorcist91 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Mulig at greia er DOA. Noen du kan få lånt en hos? ja, trur jeg lett kan få tak i noe, men skal vekk i morgen så det blir ikke før noen dager. Lenke til kommentar
Xorcist91 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja! problemet er løst! Jeg sjekket hvordan CD-romen var tilkoblet på min gamle Hp-maskin ifrå 2001:P Der såg jeg at der var brukt ein annen flatkabel, såg jeg tok å byttet den ut på den nye pcen. synst det var litt rart den passet i det optiske drevet:S men problemet er løst, feilen var feil type kabel. jeg holdt på med dette i 8+ timer uten å finne feilen Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Så talentløst av deg. Uansett, nå vet du hvordan man bygger maskin. Lenke til kommentar
Xorcist91 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Så talentløst av deg. Uansett, nå vet du hvordan man bygger maskin. hehe:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå