krimol Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tven : http://www.netonnet.no/?iid=114469&utm...n=prisguide_sep Jeg lurer på om denne tven vil få problem med å vise flott bilde under fotballkamper, siden den ikke har 100hz? eller har det lite å sei siden den er spekka med andre finesser og 32 " ? Er takknemmelig for alle innspill:) Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Syns det er litt opphypet det med 100HZ, såklart det blir bedre, men har sett veeeldig mange fotballkamper på mine foreldres 2 år gamle LCD-TV, uten å egentlig tenke så mye over noe etterslep. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med en plasma, men dog. EDIT: Forresten, hvorfor bruke så mye penger på en 32"? Du får jo LG PG3000 til halve prisen. Full-HD på den størrelsen blir ren gimmick, med mindre du har tenkt å bruke den som PC-monitor. Endret 14. februar 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Syns det er litt opphypet det med 100HZ, såklart det blir bedre, men har sett veeeldig mange fotballkamper på mine foreldres 2 år gamle LCD-TV, uten å egentlig tenke så mye over noe etterslep. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med en plasma, men dog. EDIT: Forresten, hvorfor bruke så mye penger på en 32"? Du får jo LG PG3000 til halve prisen. Full-HD på den størrelsen blir ren gimmick, med mindre du har tenkt å bruke den som PC-monitor. bilde på den er visst meget bra, men så har den Ambilight å de synes jeg høres veldig stilig ut;p Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tv-en har 100hz, men det heter noen annet, Digital Perfect Motion! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis du har mulighet kan det være lurt å vurdere å gå opp en størrelse, finnes mange meget gode TVer i størrelse 37" til den prisen Lenke til kommentar
krimol Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis du har mulighet kan det være lurt å vurdere å gå opp en størrelse, finnes mange meget gode TVer i størrelse 37" til den prisen kom gjerne med forslag?;D Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Panasonic 37PX80 (Meget god TV. Finnes i 42" til noen hundringser ekstra) LG PG6000 (Meget god 42") Samsung LE37A656 (En av de beste LCD-skjermene på markedet.) Ville personlig valgt en av plasmaskjermene, med mindre du skal bruke TVen som PC-monitor. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Pioneer har også en meget bra 37" lcd som er meget bra. Den har kanskje den beste fargebalansen jeg har sett på en lcd. Den koster 12000 på soundgarden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå