anniko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva er forskjellen på en 8gb og en 16gb? Ja lagringskapasiteten vet jeg men ellers? noen program forskjell? Og er det noen som vet hvilken program som er sperret når du har bindingstid? Det er like før jeg kjøper meg en iphone,MEN er VELDIG usikker når det er så mye forsjellige meninger ang iphone. Hva anbefaler du? Må jo si at jeg har en sonyericsson w890i og den har jeg enda ikke fyllt opp, den er på 2GB Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er bare lagrigskapasiteten som er forskjellig. 16GB-versjonen får du også i hvit om det er viktig for deg. Lenke til kommentar
anniko Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Er bare lagrigskapasiteten som er forskjellig. 16GB-versjonen får du også i hvit om det er viktig for deg. Takk for raskt og positivt svar Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå