Gjest Guest_vetikke_* Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei,, Jeg trenger litt hjelp til å tolke signalene jeg får fra en jente, for å finne ut om hun er interessert eller bare leker med meg. Jenten er like gammel som meg, og for et års tid så holdt vi på, var veldig nære på å bli kjærester. Vet ikke sikkert hva som egentlig avsluttet "forholdet", men det kan ha vært meg som ikke turte mer rett og slett. Vi har holdt lett kontakt vi msn og slikt hele tiden, men nå etter jul har hun begynt å ta mer kontakt enn vanlig(jeg har og vist interesse tilbake, og er ganske interessert i å få til noe med henne). Et par ganger har sagt at hun har hatt lyst til å møte meg, for gamle dagers skyld. Det har bare blitt 2 ganger i år, pga. at begge to har måtte gå på andre ting osv. Men begge gangene har jeg følt meg litt lurt, for etter å ha avtalt og planlagt hvor/når vi skal møtes sammen med meg, så forventet jeg at hun var litt interessert. Likevel er det slik at hun heller flørter med kameraten min enn med meg(Samme kameraten begge gangene). Jeg vet ikke om kameraten min har noe interesse i henne, men det virker som hun har det i han. Av og til gir hun meg litt oppmerksomhet, før hun vender tilbake til kompisen. Så da sitter jeg der og prøver å overse at de sitter for seg selv og hvisker. Kan nevnes at vi var med flere venner begge gangene. Det som er så rart er at den ene gangen vi møttes, så var vennen min bare med helt tilfeldig. Den andre gangen sendte hun han en melding 10 minutter før vi skulle møtes sammen med de andre. Hadde hun vært oppriktig interessert hadde hun vel forsikret seg lenge før om at han ikke skulle noe osv.? Hva tror dere? Prøver hun å gjøre meg sjalu, eller er hun virkelig interessert i kompisen min? Jeg takler virkelig ikke de blandede signalene hun gir meg... (håper ikke dette ble for rotete) Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Klassisk av jenter å spille gutter mot hverandre. Om jeg var deg, hadde jeg avtalt med henne - men BEKLAGELIGVIS meldt avbud fem minutter før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå