Blitz75 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Halla alle sammen jeg lurer på en ting....de har daua en liten flue mitt i skjerm bilde på min samsung lcd skjerm:( er det noen muligheter å få vekk den??? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ehm... Er den inni skjermen? Hvordan kom det til? Hvis den har kommet seg inn må vel du klare å få den ut. Kan du ikke åpne den eller noe slikt? Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 ]ja det ser ut som den er bak panelet eller noe.. ikke peiling på hvordan den har kommet dit:(..bare så en dag at det var noe som bevega seg inne i skjermen.. å så har den jo tatt kvelden mitt i skjermen den driten:( åpne den er jeg ikke sikker på om jeg burde???? er en Samsung SuncMaster 205 BW Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 dette skjer hos faren min som bor i tønsberg og om sommeren. Det er små blomsterfluer som krabber bak panelet, noen har dødd der, dem krabber inn i sprekken og ved viften. Aner ikke hvordan man kan fjerne den, må vel blåse eller noe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde tatt det som en garantisak, det burde jo være åpenlyst at skjermen må være såpass tett at dyr ikke komemr inn. Det finnes forøvrig en milelang tråd om dette her på forumet. Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 det gikk ikke som en garantsak fikk jeg beskjed om:(så for vel kanskje prøve å blåse den vekk..Men så er det jo det at hva skal man blåse den vekk med???Har kompresor på jobben...men spørs hvor ren lufta er som kommer ut..noen tipps til andre ting jeg kan bruke??? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kompressor spruter gjerne ut noe olje. Trykkluuft på boks kan jo være noe, men hvor skal du blåse for å få den bort fra under plastikken? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Både kompressor og trykkluft på boks spruter ut saker og ting. Jeg ville brukt en gummibåtpumpe med tynn ventil. Da får du heftig trykk. Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 ja den gjør jo det..hmm..så ikke noe god løsning det heller tenkte tanken å bruke det..men ja hvordan "kommer"man til... bruker ikke skjermen...har kjøpt ny:)men alikeveld da....Skjermen er bra den:) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=803289 flutråden, folk som fikk byttet sine skjermer der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vent til en dag det blir fint vær, så gaffer du den fast til taket på bilen og tar deg en tur på motorveien. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vent til en dag det blir fint vær, så gaffer du den fast til taket på bilen og tar deg en tur på motorveien. Det blir en luftig skjerm, det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå