Alexander Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har letet rundt på nettet men finner ikke det jeg er ute etter. Finnes det en tjeneste der ute en plass som lar meg streame/laste ned Formel 1 løp? Gjerne en betalingstjeneste. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ett kjapt søk på google ga meg dette Håper det hjalp =) Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 PHP script feil når jeg prøver å registrere meg Virker ikke helt gjennomført enda nei. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg bare linka til det jeg fant Testa det ikke ut. =) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Interessant. Nå som ikke TV3 sender F1 må vel også jeg ty til en slik løsning. Men vil gjerne vite hvordan den siden fungerer i praksis. Kvalitet, stabilitet, osv. Si ifra om du får testet før eller senere Alexander. Endret 16. februar 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Her i huset ser vi på F1 på RTL... Men det er jo for de som kan tysk da.. TV3's kommentatorer var jo håpløse da, så gjør ikke meg noe Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Også pleid å sett F1 på RTL. Men den kanalen forsvant når jeg flyttet hjemmefra. Dessuten jobber jeg ofte på søndager så jeg trenger noe der jeg kan se det når jeg vil. Har ikke tester ut watchlivef1.com. Når jeg får script error etter at jeg har tastet inn kredittkotet sier jeg ellers takk. Nett TV henger skikkelig etter ass Få ræva i giv! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis du skal se når du vil hjelper det ikke med live stream.. Bare gjør som min bror og last ned fra piratebay eller en annen torrentside hvis du ikke får med deg løpet. Er alltid noen som får dytta det over på pc. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Det jeg vil ha er en tjeneste som lar meg streame live sendinger, eller lar meg laste ned ned gamle sendinger når jeg vil. Men det ser ikke ut til at noe slikt finns, noen budre lagt det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gjør som min bror for å laste ned gamle sendinger.... Torrents =) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det legges alltid ut kval og løp på piratebay ganske kort tid etterpå. Blir vel å satse på denne løsningen i år, selv om jeg skulle gjerne hatt det på direkten : / Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Og så må du unngå alle former for media for å unngå å få med deg hvem som vannt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er jo sant, men det får man bare tåle. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er jo sant, men det får man bare tåle. Savner "gamledager" med John Watson og Ben Edwards på Eurosport. Det var kvalitetssendinger! Som tidligere f1 fører hadde Watson uvanlig god innsikt, og hadde også god kontakt med miljøet slik at de hadde god og relevant informasjon om ting som skjedde i og forrut for løpet. Fryker at jeg må ty til torrents jeg og. Betaler ikke 220 pr mnd for pakken canal digital har på de aktuelle kanalene. Får i det minste HD da, selv om det ikke blir live... Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Å buke torrents fungerte greit. Litt dårlig kvalitet. 900mb for et helt løb. Men bra. Flott å slippe reklamepausene. Det var et bra løp. KERS FTW! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ser at CDON.no har lagt inn direktesendinger av F1 på Bredbåndsfilm. Ser unektelig lovende ut, men jeg er usikker på hvordan det funker i praksis. Kan man bare se live? Eller vil man kunne sette seg og se løpet litt seinere på dagen også hvis man ikke kan se akkurat da? Lenke til kommentar
mtangen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan anbefale BBC sine sendinger. Tror de har en interaktiv tjeneste på sine sider som kan brukes. Har ikke testet selv, men de snakker stadig om det i sendingene. Kommentatorene hos BBC er etter min mening i særklasse. Nekter å se Formel 1 hos noen andre. Med 45 min "Pre-race buildup" før løpet, blir det festkveld hver løpshelg.. Superbra stemning og gode analyser, og Martin Brundle sin "grid walk" må bare oppleves. Den mannen er bare helt rå med mikrofonen... hehe Vil ha BBC2 Sport på Get-kabel.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan anbefale BBC sine sendinger. Tror de har en interaktiv tjeneste på sine sider som kan brukes. Har ikke testet selv, men de snakker stadig om det i sendingene. Kommentatorene hos BBC er etter min mening i særklasse. Nekter å se Formel 1 hos noen andre. Med 45 min "Pre-race buildup" før løpet, blir det festkveld hver løpshelg.. Superbra stemning og gode analyser, og Martin Brundle sin "grid walk" må bare oppleves. Den mannen er bare helt rå med mikrofonen... hehe Vil ha BBC2 Sport på Get-kabel.. Så enig, ser fredags practise1+2, qualifying og race hver raceweekend \o/ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg bruker ViasatOnDemand.com selv. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) jeg kom over ukvpn som ser ganske ulumsk ut, men som faktisk fungerer, er billig og har god live kundeservice. Har betalt for tjenesten i 1 måned og ser f1 på bbc iplayer nå Du betaler for x antall måneder, installerer ønsket/anbefalt klient, kobler til (alt går over 1gbit link, så ingen lagg!) og rett til bbc iplayer! Var litt skeptisk da jeg ikke måtte registrere meg noe sted, men brukernavn og slikt får du på epost, så no worries edit: practice får du ikke se live, kun lyd da det er Radio 5 som kommenterer, men du kan se de etter de er ferdige. Kvalifisering og løp kan du se live! Litt dårlig bildekvalitet men lydkvaliteten er glimrende på livesendingene. Endret 13. mai 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå