bjorna Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei Får av og til (ca 1 sms per 2-3 uke) sms fra 2025. På min nokia 6300 får jeg bare opp "medingstype støttes ikke. Slette melding?" "ja" "nei". Vet desverre ikke om de trekker meg noe for denne smsene, men er utrolig irriterende med tanke på at jeg _ikke_ har sagt at jeg vil ha sms fra di. Noen som vet hva/hvem det er? og hvordan det kan stoppes? Får jo ikke lest det engang, så vet ikke hva det er jeg får :/ Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Er de noen måte å få de til å stoppe å sende meg meldinger på? en kode jeg må sende inn eller noe? eller må jeg ringe det nummeret i den tråden ovenfor? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg får samme sms på min N82. Får ikke åpnet den. "[]Hei" er alt jeg kan lese. Lurer på om det kan være en online-tjeneste noen sender sms fra? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Da får du isåfall lest mer enn meg :| får ikke lov å åpne meldingen, sende den videre eller noe :/ kanskje de som sender til meg er veeeeeldig sjenerte Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) STOPP til 2025 evt. ring operatøren og hør med de om det ikke går. Hvis det heller ikke går så kan du ringe Unwire AS, som er innholdstjenesteleverandøren, på 46414848. Endret 14. februar 2009 av Bretteville Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan gikk det? Jeg får også melding fra dette nummeret noen ganger i måneden, og for hver melding blir jeg belastet 86 øre. For første gang nå fikk jeg også en melding med et innhold som kunne vises, og der stod det: Hei! Vil du ha Girls-bladet GRATIS tilsendt? Du betaler ingenting, ingen forpliktelser. Send GRATIS + navn og adr til 2025. Vidresend til venner!! Hilsen GIRLS Har flere ganger tidligere sendt STOPP og STOP til 2025 uten at det har hjulpet, men nå begynner jeg å gå lei. Tenker å sende en mail til Unwire, men tviler på at det har noen hensikt.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eg veit ikkje, men tykkjer akkurat 86 øre er ein veldig rar pris på ei sms-teneste. Prisen pleier då å vere oppgitt i heile kroner, og pleier dessutan å vere mykje dyrare. Sikker på at ikkje dette er prisen du betalar for å sende ein vanleg sms til eit vilkårleg nummer, f.eks sms med teksten "Stopp" til 2025? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Under samtalespesifikasjonen står det "SMS tjeneste" og at jeg har blitt belastet med 86 øre. Jeg har One Call Faktura så normalt koster sms 40 øre. Hva innholdet i alle meldingene jeg får er for noe veit jeg heller ikke (med unntak av den siste), da det bare står "Innholdet i denne meldingen kan ikke vises." Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sjekk om leverandøren deres kan sperre abonnementet deres for innholdstjenester, da blir alt sånt stoppet. Bakdelen er at du ikke lenger kan gjøre f.eks nummersøk på SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå