Gå til innhold

cs cheating

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke å ha sikte på hodet for å treffe hs...

PS. Har aldri blitt så stolt i hele mitt(gamer) liv som da en "angy mob" av crew stilte seg back meg, mens jeg spilte, og krevde å sjekke pc'en min for cheats.

Norsk og engelsk blanding du, ikke bra...

...crew stilte seg back meg, mens...

Ville ikke fått bra karakter i norsk med det der må jeg bare si! Det skuffer meg hvor mange av dere som har skrivefeil og de dummeste engelsk uttalene i norske setninger!

Tips: Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja... hvor skal jeg begynne? slo norges beste clan i CB? hvem er norges beste clan da? (det vil jeg faktisk ha svar på.... gjerne se demo)

når man speccer noen i cs vil siktet til vedkommede være litt til høyre/venstre for den orginale posisjonen. (bug i hl)

cheats er bare teit! spill cw/cb da slipper dere sånt (som regel)

jeg synes det er greit å bli beskylt for cheats jeg ,). det betyr at enten er jeg jævli god, eller så har jeg bare flaks..

Lenke til kommentar

Mhm, cheats suger, men det som suger mest er idioter som blir sur hvis de blir drept og så begynner å whine fordi de tror folk cheater. Whining fører ikke til noe. Hvis man tror noen cheater så tar man demo og mailer til en admin på serveren, så enkelt er det.

Har blitt beskylt for cheat endel ganger jeg også ja. Husker spesielt en gang da det var meg mot 5 terrorister igjen på de_train. Jeg satt bak en kasse og passet på bomben. Terrorister kunne komme fra 3 kanter, og jeg hørte hvor alle fem kom fra, og drepte de. Det endte med at jeg ble kicket pga at en tulling specet meg og ikke hadde god nok lyd til å høre de, så han satt opp en votekick... :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...