IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg er mye på lan, og det er alltid gøy å eie folk, men det er lite gøyt å være stemplet som cheater, noe jeg blir på alle lan jeg er på, folk speccer meg, står bak meg, låner pcen min, tar demo og ser på i slowmotion og blir bare enda sikrer på at jeg cheater. jeg vil gjerne renvaske meg for jeg hater cheatere og hater å være stemplet som cheater, men jeg vet ikke hvordan. så jeg lurer på om det finnes noen måter å renvaske meg og noen demo'er for å bevise at jeg ikke cheater, alle fornuftige svar mottas med så stor takk; |----------| . Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Funker ikke Cheating Death og Cheater Log til alle HL-mods, da? På enkelte DoD-servere jeg er på, er disse obligatoriske. Alltid moro å bli kalt hacker eller cheater på servere med Cheating Death. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Funker ikke Cheating Death og Cheater Log til alle HL-mods, da? På enkelte DoD-servere jeg er på, er disse obligatoriske. Alltid moro å bli kalt hacker eller cheater på servere med Cheating Death. CD og cheater log, tar de alle cheats? gøyt å bli kalt cheater på internett ja, men det er lite gøy å være stemplet som cheater å måtte holde ut med konstant masing på alle lan jeg er på, jeg trenger en 100% sikker måte å renvaske meg på, gjerne en ekspert som kan se på demo'ene der jeg "cheater" og bekrefte at det ikke er cheats . Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ta det som et kompliment. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Ta det som et kompliment. Ikke verre enn det. du skjønner ikke, det går ikke ann å ta som kompliment å være stemplet som cheater. på internett er det koselig å bli kalt det, da kan vi snakke om å ta det som komplimenter men når alle du er med på lan er bombesikker du kun har cheatet siste 1-2 årene da er man dum hvis man driter i det og tar det som kompliment. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmm, jaja. Men jeg regner med kritkken kommer fra folk du ikke kjennerer venner med ? I så tilfelle, hvorfor bry seg ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har ikke noen tips ang. cheating til deg Evil_snowmann.... Men i dag spilte jeg litt på cs.vv.no og der ble jeg beskyldt for å ha "hp hack" han påsto jeg hadde cheat som gjorde at jeg ikke mista hp Han påsto han traff meg med hele magasinet til colten Dårlig aim kaller vi det Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Hmm, jaja. Men jeg regner med kritkken kommer fra folk du ikke kjennerer venner med ? I så tilfelle, hvorfor bry seg ? da regner du feil, jeg er venner med en del av de og kjenner resten. jeg spiller mistenksomt i cs, ikke sykt mye frags men jeg fragger ofte på sykt mistenkelige måter :/. jeg vet hvor det pleier å være folk hver runde på de fleste maps og da skyter jeg på de stedene, og jeg skyter gjennom vegger og kasser hvis jeg håper eller tror det er fiender der, er sjelden jeg fragger noen da men når jeg gjør det hører jeg "CHHHHHEAAT!" rundtomkring i rommet. med scouten spiller jeg vanligvis "normalt", men noenganger treffer jeg bare hs hele tiden, det er blanding mellom skill og flaks men det ser jo ut som cheats... jeg vet ikke om noe jeg kan gjøre for å renvaske meg, har vært stemplet som cheater blant alle jeg er på lan med en stund nå . Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Du kan spille 1 on 1 på iceworld mot meg :wink: Den eneste måten er vel å la andre teste pc en din. La noen alle stoler på se på mens du spiller at du ikke walhacker. Vedrørende noe autoaim så kan du la noen prøve rett etter at du har fragget noen, så rask at du ikke kan ha hatt tid til å deaktivere den. Er selvfølgelig vanskelig å frambringe de spektakulære fragsene når noen står å studerer deg, men du får bare prøve. Ellers er det å forklare hvorfor du tar de. Jeg blir ofte beskylt for cheating på iceworld. Grunnen til at jeg var(er en stund siden jeg har spilt nå) god der er at det er et såpas lite mapp at man hører folk nesten overalt. Og om du da har gode øretellefoner kan du "pinpounte" nøaktig hvor de er på et par sekunder. Så er det bare å starte jakten :wink: Om noen sa jeg jukset så forklarte jeg de bare hvordan saken stod. Ellers kan du jo glede deg over at det slutter når de kommer over fjortis stadiet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ta det som et kompliment. Ikke verre enn det. Det er ikke gøy i det hele tatt. Jeg spiller DoD, og ikke CS, men jeg får høre det samme av og til. Jeg bruker mye av den samme taktikken også, skyter der hvor jeg vet at det er vanlig å 'gjemme seg'. Særlig som sniper er det plagsomt. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Vi blir visst ikke enige gutter Jeg har spilt cs aktivt (fra 3.0-1.3) og må si jeg koste meg hver gang folk anklaget meg for cheating og lignende. Men hvis det kommer fra folk du kjenner, hvorfor ikke bare la dem spille litt på pcen din ? At det kommer fra trettenåringer som spiller på pappas laptop, who gives a phuck ? Poenget mitt er, slike folk som klager er som oftest elendige i spillet selv. At dem ikke har satt seg inni mapet eller spilt nok, får vel være deres problem. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg har samme prob med Red Alert 2... (gammelt men fortsatt best Der blir jeg veldig ofte beskylt for å jukse.. plagsomt å være skremmende god vett :wink: Men det er vell bare å lære seg å leve med det Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 det er en del noobs som anklager meg for cheats også, men noen er ganske gode, kanskje bedre enn meg også. jeg vil jo gjerne at de skal prøve pcen min, etter å ha en del mistenkelige ting mens alle sto å så på fikk en annen prøve å spille litt, men da ble det bare mye verre... de visste ikke at scouten skyter nesten helt beint uten scopen og tror jeg har cheat som gjør scouten presis uten scope , normalt ville jeg ikke brydd meg men det er gøy å være på lan med folkene men ikke gøy når de tror jeg cheater, jeg trenger en effektiv måte å banke det inn i hodene deres på . Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg er sikker på at alle som anklager deg for å cheate er råtne i CS. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 er gjerne med i 1v1 på alle maps og brett, kjempegøyt det . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg er sikker på at alle som anklager deg for å cheate er råtne i CS. en del er det ja, men det hjelper jo ikke meg. Lenke til kommentar
Bender88 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmmm Nei og nei Victor... Nå må du ikke grine... Alle vet du cheater... Noen som vil ha demoen (video`en) Mail meg på [email protected]. Den er snart klar... Det er latterlig... Jeg ser her victor at du har WHINET SYKT mye. Alle på LAN`et nettopp vet du cheater... Så... Gled deg til filmen kommer!!!!!! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 n00ber som tror at 50% av alle cs spillere cheater ødelegger spillet mere en cheatere (fakta) det finnes tett med cs g33ker :| Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Hmmm Nei og nei Victor... Nå må du ikke grine... Alle vet du cheater... Noen som vil ha demoen (video`en) Mail meg på [email protected]. Den er snart klar... Det er latterlig... Jeg ser her victor at du har WHINET SYKT mye. Alle på LAN`et nettopp vet du cheater... Så... Gled deg til filmen kommer!!!!!! jeg blir mye anklaget for cheats, noen som anklager meg er noober som de jeg spilte med i helgen, de var på det nivået da de fortsatt lurte på hvordan man defuser bomben, ellers er det dere jeg spilte med hos thomas som er ganske gode men tror jeg cheater... daniel, jeg eier deg, du kan umulig eie noen du tror cheater. den demoen din var drittidig, jeg vet ikke hvordan det kan ha seg men siktet i demoen er ikke i nærheten av siktet når jeg spilte, hos meg var det midt på hodet og ikke 2.5cm til høyre. eneste jeg har installert til cs er tactical pack, og såvidt jeg vet er det ikke noe cheats inkludert i den. hvis du tror jeg cheater så kan du stå bak meg og glo på skjermen mens jeg skyter hs og skyter gjennom vegger og kasser når jeg hører lyder men ikke ser noen teammates på radaren, men det går du jo aldri med på. klart jeg kunne slått av cheaten hvis jeg hadde hatt det, men det ville jo bare bekreftet at det var skill når jeg fortsatte å skyte hs. og, det er kun du som "vet" eller tror fanatisk at jeg cheater, alle andre er usikre eller i tvil, knut, min fetter og ett par jeg kjenner på skolen som nylig slo norges beste klan i CB kamp vet at jeg ikke cheater - og da er det egentlig ikke flere igjen jeg har spilt mye på lan med. i rest my case Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du trenger ikke å ha sikte på hodet for å treffe hs... Jeg f.eks beregner rekylen. Kommer litt ann på avstanden, men det er ikke skjelden jeg med full auto sikter på tærne deres og får hs. Det er ikke så vanskelig. PS. Har aldri blitt så stolt i hele mitt(gamer) liv som da en "angy mob" av crew stilte seg back meg, mens jeg spilte, og krevde å sjekke pc'en min for cheats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå