Grandmaster Gamer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 det var bra at du tok opp netverks kontrolleren da jeg hdde en laptop med marvell yukon netverks kort engang, da mistet jeg ping heletiden og datt jeg ut av wow serveren og unreal tournament etc. jeg viste det var noe fiel med nettverkskortet men viste ikke at marvell var dårlig. Bra at folk kan bekrefte det for det var KJEMPE irriterende å dette ut av online spill ! (((o: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 det var bra at du tok opp netverks kontrolleren da jeg hdde en laptop med marvell yukon netverks kort engang, da mistet jeg ping heletiden og datt jeg ut av wow serveren og unreal tournament etc. jeg viste det var noe fiel med nettverkskortet men viste ikke at marvell var dårlig. Bra at folk kan bekrefte det for det var KJEMPE irriterende å dette ut av online spill ! (((o: En gang hadde jeg en Ford som fusket forferdelig i fuktig vær. Jeg skal aldri mer ha Ford igjen! "Tooog du han!" PS. Kan vi ikke d**e å diskutere Nic'er i hver eneste tråd som omhandler test av hk? Please? Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 TLS1000S: du får trøste deg med Gartners hypekurve; alt maset går snart over og så etter noe tid kommer hele saueflokken stille etter. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 TLS1000S: du får trøste deg med Gartners hypekurve; alt maset går snart over og så etter noe tid kommer hele saueflokken stille etter. haha Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 En gang hadde jeg en Ford som fusket forferdelig i fuktig vær.Jeg skal aldri mer ha Ford igjen! Det er vel fordi Ford bruker Bosch tenningsdeler, hadde du heller kjøpt en Toyota kunne ikke dette skjedd, siden den har japanske kondensatorer. (Tog du han?) Jeg er redd Gartner undervurderer stabeistene på HW.no Anders J, vi har holdt på siden 2004, og det ser ikke lyst ut for at alle sauene skal gå i flokk i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 En gang hadde jeg en Ford som fusket forferdelig i fuktig vær.Jeg skal aldri mer ha Ford igjen! Det er vel fordi Ford bruker Bosch tenningsdeler, hadde du heller kjøpt en Toyota kunne ikke dette skjedd, siden den har japanske kondensatorer. (Tog du han?) Jeg er redd Gartner undervurderer stabeistene på HW.no Anders J, vi har holdt på siden 2004, og det ser ikke lyst ut for at alle sauene skal gå i flokk i overskuelig fremtid. Noe jeg for guds skyld håper det heller ikke gjør!!! Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) siden den har japanske kondensatorer. Det var problemet markedet hadde i 2003, det er rettet opp igjen nå og kondensatorer fra tailand er like bra. Men kvaliteten fra japan er det folk husker så for eks mist må bruke dette enda zzz Endret 18. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 siden den har japanske kondensatorer. Det var problemet markedet hadde i 2003, det er rettet opp igjen nå og kondensatorer fra tailand er like bra. Men kvaliteten fra japan er det folk husker så for eks mist må bruke dette enda zzz Det hadde mildt sagt vært ganske fantastisk om geografisk beliggenhet var mest signifikant i beskrivelse av kondensatorkvalitet. :!: Hva blir det neste? Italienske biler er mer sporty enn Tyske? Iveco kassebil mot Gumpert eller Ferrari mot Mercedes kassebil? osv. På den andre side; hvor mange datablad på kondensatorer har den jevne PC entusiast lest? Tipper mesteparten ikke hadde forstått bæret av de. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, det ser ut som du i alle fall "tog han", Anders @Bolson, det er sant nok, det hadde jo vært kjedelig hvis alle var eninge hele veien. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) en dag vil dere skjønne hvor irriterende det er å miste ping hver 10-15 min! også stresse med å flashe firmware routeren, koble vekk routeren, laste ned masse forskjellige drivere til nettverkskortet + north bridge chipset, flashe bios, reinstallasjon av windows + nyeste driver og håper på at det hjelper men får samme problem !!! )))o: jeg kan ha vært uheldig men uansett så får jeg frysninger når jeg hører ordet "yukon" Endret 18. februar 2009 av Game-master Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det hadde mildt sagt vært ganske fantastisk om geografisk beliggenhet var mest signifikant i beskrivelse av kondensatorkvalitet. For å forstå dette må man ha fulgt med på skandalen i markedet for 5 år siden. Dette forumet fikk blandt annet psu-merket Mist til å bytte til en japansk kondensatorleverandør som på den tiden ga en høyere kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dersom NIC diskusjonen var en avsporing har denne tråden nå gått helt av hengslene. Jeg har forøvrig bestilt et DFI LanParty DK X58-T3eH6, noen som har RAM brikker å anbefale ? Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det hadde mildt sagt vært ganske fantastisk om geografisk beliggenhet var mest signifikant i beskrivelse av kondensatorkvalitet. For å forstå dette må man ha fulgt med på skandalen i markedet for 5 år siden. Dette forumet fikk blandt annet psu-merket Mist til å bytte til en japansk kondensatorleverandør som på den tiden ga en høyere kvalitet Jeg fulgte med på den, og min påstand står fortsatt! Dra alle over en kam mentaliteten er vanlig, men ikke dermed fornuftig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dersom NIC diskusjonen var en avsporing har denne tråden nå gått helt av hengslene. Jeg har forøvrig bestilt et DFI LanParty DK X58-T3eH6, noen som har RAM brikker å anbefale ? Heh, og det å diskutere RAM-brikker til et helt annet hovedkort er ikke å spore av?? Må si meg hjertelig enig i at det ville være synd hvis forumet her utviklet seg til en saueflokk - diskusjoner som dette er jaggu lærerike. En ting jeg finner negativt med dette kortet, og mange andre X58-kort, er layouten på PCI-Ex16-sporene. Jeg skjønner at HK-produsentene gjerne vil skilte med støtte for Tri-SLI/CF, men faktum er vel at det er forsvinnende få som rent faktisk kjører dette, og sånn sett ville det være mer fornuftig med en layout som la til rette for god kjøling på to dual-slot grafikkort i CF/SLI. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er forsåvidt min mening også, at blandt annet et japansk selskap tilfeldigvis hadde gode kondensatorer akkuratt da og dette spredde seg fort på forumene og alle ville ha japansk som førte til at protdusentene måtte kjøpe japanske kondensatorer for å selge produktene side. Det var sikkert 200 andre produsenter som hadde like gode kondensatorer som ikke holdt til i japan på den tiden , og feilen på kondensatorene ble fort rettet opp så hele greia med japanske kondensatorer har ingen betyndning for noen idag og var ganske så uriktig fremstilt den tiden det var i venden. Unnskyld om dette var avsporing, flott hovedkort ja fine farger. Endret 18. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg ser frem til flere X58 HK tester, fortsett med dette hw.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dersom NIC diskusjonen var en avsporing har denne tråden nå gått helt av hengslene. Jeg har forøvrig bestilt et DFI LanParty DK X58-T3eH6, noen som har RAM brikker å anbefale ? Heh, og det å diskutere RAM-brikker til et helt annet hovedkort er ikke å spore av?? He, he...du sier noe, det bare datt ut liksom, sorry. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Enig, siden x-58 er det som blir anbefalt av alle om man ikke skal ha pris/ytelse/flaskepantende/gjerriknark/ opplegg og med tanke på hvor mange som kjøper ic7 920 og kommer til å kjøpe med den nye batchen hadde vi satt pris på flere tester av x-58hk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 ... hadde vi satt pris på flere tester av x-58hk Jeg foreslår noe i den "billige" enden (sub-2k) av skalaen siden det (underlig nok) allerede finnes bra med tester av kostbare utgavene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eks. Gigabyte sitt X58 HK til 1600,- hos komplett. Som også TL1000S har kjøpt inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå