Zarcaz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei. Fins det mange valgmuligheter mellom treningsmobiltelefoner? eneste jeg har sett og lest om er samsung F110, men virker som den er utrolig dårlig og et dumt kjøp? noen som har den og har noen erfaringer ? kom med erfaringer og flere treningstelefoner, hvis det fins. noe lignende samsung f110 Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg vil anbefale Sony Ericsson w710i. Jeg har den ikke selv, men kjenner flere. Den har høretelefoner med bøyler, så de sitter godt og skritteller. Typisk walkman-mobil eller skal vi si Run-man. Lett å styre musikk og radio mens du springer i terrenget. Festereim med borrelås, og lettlest display i sollys. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vil anbefale Sony Ericsson w710i.Jeg har den ikke selv, men kjenner flere. Den har høretelefoner med bøyler, så de sitter godt og skritteller. Typisk walkman-mobil eller skal vi si Run-man. Lett å styre musikk og radio mens du springer i terrenget. Festereim med borrelås, og lettlest display i sollys. Da får jeg lese litt om den da x) Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Er w715 en treningstlf? SE W715 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er w715 en treningstlf? SE W715 Kan sikkert bruke den når du trener, men føler at det blir som å jogge i dress ! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er w715 en treningstlf? SE W715 Kan sikkert bruke den når du trener, men føler at det blir som å jogge i dress ! Mobilen er ikke treningstelefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå