runejors Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hei har 2 ungdommer i huset og de tar hele nettet med tv titting, her det mulig å hindre de i dette. dersom jeg sperrer for noen sider, så finner de alltids nye. har Thomson trådløs ruter fra telenor, så vidt jeg kan se så kan jeg blokke kjente. eller tillate kjente. dette blir uansett en enorm oppgave å vedlikeholde. /Rune Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har du prøvd å pratet til dem? TV streaming tar vel ikke så mye båndbredde? Lenke til kommentar
runejors Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har du prøvd å pratet til dem? TV streaming tar vel ikke så mye båndbredde? har d , men de "glemmer". må innrømme at det virker som om det tar mye båndbredde. vi sitter med Telenor basis . 3500. og har 4 Pcer som benytter samme internett linje /Rune Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva er det de streamer da, tv2 og nrk webtv, eller er det slik som man også må laste opp på? forstår at det kan bli litt lite linje igjen ja.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Da bruker de vel Windows Media Player da? Isåfall går det sikkert ann å blokke de portene i router'n. Lenke til kommentar
runejors Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Da bruker de vel Windows Media Player da? Isåfall går det sikkert ann å blokke de portene i router'n. de laster via Megavideo.com og lignnde sider. dette er tv som streames via web browser. noe lignende Utube, tenker jeg. har stengt Megavideo.com. dette fugerer bra:) men kan ikke holde oversikt over hvilke sider de finner... beste er det enkleste, prate hele tiden med dem Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva med å oppgradere linjen? Installere netlimiter på hver sin pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå