XxErrorxX Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Har gått å irritert meg en stund på at jeg bruker en SE W200i til vekkeklokke. Den lager forferdelig lyd og vær eneste gang jeg våkner så blir jeg sinna. Så jeg lurte på om noen hadde noen råd til hvordan jeg kunne bruke anlegget og projektoren til vekkeklokke. Hadde jo bare vært dødskult om pcen var i dvalemodus frem til klokka 7 feks, så våknet den av seg selv, skrudde på en film eller nyhetene på feks nrk (via bakkenette med sån usbbakkenett antenne) og skrudde på projektoren med en IR port eller noe ? Og når det var så lyst at man av en eller annen grunn ikke greide å se projektor bilde eller ikke ønsket å våkne av en film\tvprogramm, at man da kunne ha elektriske gardinhengre som åpnet samtidig med at pcen skrudde på en radiokanal\sang eller no ? Så ting jeg trenger vil vel være noe sånt som : * En ok IR port ? * Et ok IR fjernkontroll program som kan lære alle typer IR fjernkontroller. * Et åpent vekkeklokkeprogram som tilater: - Vekke pc fra sovemodus - Åpne programmer+script Noen forslag til hvilken programmer jeg kan bruke ? om om en eller annen billig IR usbdings som fungerer med projektoren ( har en Optoma HD70 ) Hmm kanskje gal kategori, men ja, jeg greide ikke helt å bestemme meg for hvilken kategori denne passet best i så hvis en mod har et bedre forslag så bare flytt på det. Endret 14. februar 2009 av XxErrorxX Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har gått å irritert meg en stund på at jeg bruker en SE W200i til vekkeklokke. Den lager forferdelig lyd og vær eneste gang jeg våkner så blir jeg sinna. Prøvd å endre alarmtone? Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Har gått å irritert meg en stund på at jeg bruker en SE W200i til vekkeklokke. Den lager forferdelig lyd og vær eneste gang jeg våkner så blir jeg sinna. Prøvd å endre alarmtone? ..... altså har du sett høytaleren inni en w200i ? diskanten i høyttalerene mine er jo seriøst over 100 ganger større en høytaleren i w200i .. ( har 2 cw al 1000) Men jeg kan jo kjøpe en sån sterioplugg sak til den da så jeg kan koble den på anlegge mitt men altså.. det hadde jo vært så sykt mye tøffere å få pcen til å gjøre tingene i stede. Endret 14. februar 2009 av XxErrorxX Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 tror dere jeg kan bruke det klokkeprogrammet http://www.aquariussoft.com/pc-alarm-clock/ for å kontrolere alle programmene osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå