Jegerrask Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hei. Jeg har nylig begynt med litt trylling bare for gøy, og lurte på om jeg kunne få litt hjelp med å finne noe trylle utstyr. Har sett mange sider på nettet, men har litt lyst til å prøve / Se på utstyret ordentlig før jeg kjøper, og lurer derfor på om noen vet om en tryllebutikk nærme Oslo. Prøver også og finne ut hvor jeg kan få tak i noen bicycle cards, enten importent fra utlandet til en butikk i Norge, eller om jeg må bestille på nett. Hyggelig hvis noen kunne sagt det de visste om det Edit av moderator: endret emnetittelen. Endret 15. februar 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke kjøp i butikker, kjøp på internett, mye mer og mye bedre utsyr å velge imellom. Denne siden er veldig fin hvis du vil ha kort triks o.l Lenke til kommentar
magicurty Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ikke kjøp i butikker, kjøp på internett, mye mer og mye bedre utsyr å velge imellom. Denne siden er veldig fin hvis du vil ha kort triks o.l Kjøp i Norge med lave priser og god kvalitet på: www.egelo.no Der er alt man trenger til å trylle. Også kan du melde deg på Egelo trylleskole som er over 60 år i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå