Gå til innhold

Medie / MP3 Spiller For Sony Ericsson K810

Anbefalte innlegg

Hei,

Madammen har en Sony Ericsson K810 som jeg synes det er en helt forferdelig medie / mp3 spiller på. Sett i sammenheng med den som fulgte med min 902 er jeg meget misfornøyd med den. Er det noen som vet av en god spiller som kan lastes ned noe sted for å erstatte den som allerede er der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Der er ikkje så lett å svare deg når du ikkje forteller kva du missliker med musikkspilleren. Og det er vel ikkje du som skal være fornøyd med musikkspilleren (j2me midleten/eller lyddriveren) som er i mobiltelefonen til Madammen din ;P

Det er vel strengt tatt ho,og om ho er fornøyd er det jo ikkje noko poeng å skrifte den ut om du da ikkje indirekte eventuelt kjøpte den til deg sjølv/eller låner den av ho veldig ofte.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med spilleren er at den er meget lite oversiktelig og den er tungvint å bruke. Den som ligger på min C902 tror jeg er samme spiller som ligger på Walkman serien til til SE ... med den er det meget mye enklere å bla i sanger og finne raskt frem til den sangen man ønsker å høre på via andre måter enn bare å bla på sangnavn, noe som sier seg selv kan være veldig tungvint når man får noen sanger innpå der.

Og jeg har vel ikke nevnt noe sted at hun IKKE er missfornøyd med den hun også. En enklere spiller, midlet, driver, whatever ... noe ala walkman spilleren hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...