pOOf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hei. Jeg ønsker og bytte ut de originale proppene som fulgte med ipod'en min. Har ikke altfor mye penger, så vil ikke betale mer enn 400-500 kroner. Men det går vel an og få noen som er en del bedre enn de originale for denne prisen? Ønsker meg god og klar lyd. Og de skal ikke være av "in-ear" varianten! Er det noen som har noen forslag? Endret 14. februar 2009 av poof Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Noen som har erfaring med Pioneer propper? Endret 17. februar 2009 av poof Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Noen som har erfaring med Pioneer propper? nopes.. Men ville anbefalt deg titte på enten creative, sony eller akg. Så når du finner noen, spør her om noen har erfaringer med dem.. Jeg benytter kun in-ear desverre. Endret 18. februar 2009 av Magicz Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takk. Har bestilt noen fra AKG nå, så håper det er grei lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå