tdzark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei, ser ut til at jeg må gi opp å få det nesten nye PVR-150 kortet til å virke i Windows 7 64-bit (firmware på kortet fungerer ikke med 4GB minne eller mer). Nå prøver jeg å finne et nytt kort som fungerer bra med Windows 7 64-bit, men det er vanskelig å finne skikkelig info om dette, så jeg spør heller her: Hvilket analogt tv-kort har du fungerende med 64-bit windows 7? Hadde tidligere Leadtek TV-2000 Expert, det skal visst fremdeles funke. Jeg synest kvaliteten var litt dårlig og programvaren var kjip. Uansett så forsvant det da vaktmesteren kasta den gamle pc'en min jeg hadde "lagra" i gangen.. (gammel og gammel.. AMD X2 3800!) Så nå ser jeg meg om etter et kort med god kvalitet og FUNGERENDE pvr-løsning. Lukter f.ex. på ATI TV-Wonder 650 - PowerColor har et til salgs som skal støtte Vista "all versions" - så mulighetene er jo gode for at dette også er støttet av Windows 7. Noen tips? Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen tips? Hei, ingen tips men er i samme situasjon - trenger nytt TV-kort som funker bra på 64-bit / windows 7, og også er støttet i linux. Prøver å finne ut hvilket tv-kort som har best kvalitet for standard analog kabel, men finner nesten ingen nye kort for PAL. Noen som har tips? Dagens beste TV-kort for EU/PAL, analog? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mitt Cinergy TV 600 fungerer i Win 7 64 bit.. Men om det er det beste tviler jeg sterkt på! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hauppaug's PCI kort støtter ikke mer enn 3-4GB ram, det er riktig. Tror derimot at USB kortene deres fungerer fint. Jeg har akkurat bestilt ett slikt kort, så da er det bare å krysse fingrene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå