Rubyred Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Her er et bilde av en gammel dør i gamlebyen. Likte skyggen av beslaget som kom frem pga sidelyset. Brukte spotmåling, og trengte da ingen eksponeringskompensasjon. Exif: 70mm, f.5.6, 1/1600 sek, iso 200. Lenke til kommentar
johnah Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Enkelt og fint. Eneste jeg kunne tenkt meg, dersom du kan tenke deg å redigere på selve motivet, er å få "fjerna" skruen, eller hva det nå er, som ødelegger den ellers så svarte sprekken som har en viktig kontrastfunksjon... -Men så er ikke jeg noen proff da... Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Forstår hva du mener, men liker ikke å redigere for mye på bildene. Er litt gammeldags der. Takk for kritikken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg synes ikke det gjorde noe at den skruuen er der. Det er så mange detaljer i bildet at det blir en liten ting til. Liker også måten lyset treffer beslaget på. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå