GT500 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 heihei, jeg har en acer med Vista "Homo" Premium maskina klikket en dag slik at jeg tok recovery og formaterte den. den klikket igjen da jeg installerte windows update. den bare reboota vilt. den installerte windows update, skrudde seg av og etter det så ville den ikke komme til desktop. når det sto konfigurer oppdateringer så bare skrudde den seg av.. bare reboota og reboota og reboota i all evighet. det var forsåvidt 45 oppdateringer å installere etter det så formaterte jeg igjen men denne gangen skrudde jeg helt av windows update. siden det har maskina fungert tiptop. men hva skadelige virkninger kan skje om jeg ikke installerer updates?? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kort sagt vil PC-en din være sårbar for alle feilene oppdateringene løser. Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 jamen jeg tør ikke helt å laste ned oppdateringer i tilfelle det klikker igjen for jeg vil ikke formatere IGJEN! jeg kan klare meg fint uten liksom? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jamen jeg tør ikke helt å laste ned oppdateringer i tilfelle det klikker igjen for jeg vil ikke formatere IGJEN! jeg kan klare meg fint uten liksom? Du blir MYE mere utsatt for virus, spyware, ormer osv. viss du ikke har innlagt noen oppdateringer, men ellers er det vell ikke noe store fordeler og legge inn oppdateringene. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jo, det er det; langt fra bare programsårbarheter som fikses, - stabilitetsoppdateringer og forbedret ytelse på systemkomponenter er eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå