Mariusvaxxx Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Nettet humper og går uten problemer, men jeg må stadig krysse ut/avbryte et vindu som kommer opp om "feil under tilkobling til bredbåndstilkobling", selv om jeg altså er tilkoblet et nettverk. Lurer på om noen har et forslag til hvordan jeg skal få stoppet dette vinduet å poppe opp nesten hver gang jeg skal laste en side? Veldig slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har du en telenorhjelper innstallert eller noe? Er du koblet til et usikret nettverk til en av naboene mens du ikke har fått satt opp din egen riktig eller noe? Bilde av popup advarselen? Lenke til kommentar
Mariusvaxxx Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Er koblet til mitt eget sikrede nettverk... Bilde av boksene: Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Husker jeg fikk det problemet der før også, hvis du har Telenorhjelpen" eller hva det heter innstallert på en PC så skal du kunne endre dette passordet eller ring telenor og be de endre det. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det siden det er så lenge siden men Telenor hadde resetta et passord som gjorde slik at jeg fikk den feilen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå