Free_Mind Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dette syns jeg er bruddp å Ytringsfriheten, det er skandale at den ble slettet! Hvem og hvorfor slettet den? Jeg syns personen bør skamme seg for å skjerme oss fra sannheten! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tematikken er irrelevant. Tråden oppfylte ikke retningslinjene. Formuler anderledes. Nye brukere til kategorien bes lese de fullstendige retningslinjene. Vi hadde dessuten allerede aktive tråder om emnet. Disse ble referert til i tråden din. Er du uenig med moderasjon ta kontakt med moderator som utførte den. Sannheten er også høyst subjektiv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Diskusjonen er allerede aktiv her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=867985&hl= Holder med en tråd om saken. Forøvrig er det ingen som har sagt at det er full ytringsfrihet her da dette er et privat diskusjosnforum. Vil du evnt klage på det kan du sende en PM til moderatoren som stengte tråden din, men en offentlig diskusjon om det blir det ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Vil berre legge til at tråden verken er fjerna eller sletta, einaste som er gjort er at den er fletta saman med ein tråd om same emnet me hadde frå før av. Det er emnet Ueland lenker til der det ligg eit innlegg får meg som forklarer at trådane er fletta saman. Endret 14. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg