Gå til innhold

Min store samletråd for postcountrelaterte utbrudd!


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

 

Hvem har flest innlegg på forumet? Om jeg får lov til å gjette, så prøver jeg meg på Latias.

Nå er det regnet med "ekte innlegg": https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL

 

Da ligger Latias på 4. plass, grundig slått av Simen1.

 

Dæven hvor kan man ha skrevet så mange innlegg på bare 13 år?

 

Bare usle 2165 her. Målet mitt er, vell jeg har egentlig ikke noe mål, men jo flere innlegg jo bedre. 10.000 hadde vært fint:)

 

Så gjennom medlems listene. Hvorfor er det så mange medlemmer som har vært her i flere år men har null innlegg?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg vil kalle det dedikasjon. :)

Mer som at man er på absolutt alle tråder av multi interesse. Tenker at (no offence) men man kan ikke ha hatt mye tid til å gjøre noe på fritiden sin. Jeg har vært masse aktiv det siste året men har bare 2000 så om jeg skulle fått så mye i løpet av 13 år måtte jeg skrevet mellom 5000 og 6000 innlegg hver år. Rart at det er så mange tusener som ikke har noe innlegg totalt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg vet ikke hvem som har minst å gjøre på fritiden sin; diskutere andres høye postcount eller faktisk poste på forumet fordi man liker det.

Var den rettet mot meg?

Lenke til kommentar

Kun en liten påpekelse, mer rettet mot diskusjonen enn deg personlig. Hell, jeg poster jo i denne tråden selv akkurat nå. At folk med mange poster har "lite liv" tas ofte opp, men jeg ser ikke hvorfor man skulle bry seg (i den negative betydningen).

Endret av Occi
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...