Gitarhm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Jeg og tre andre personer skal lage et band. Vi er på rundt 13 år og spiller mest heavy/trash metal som Metallica Vi har kommet med masse forslag, men de er ikke noe brae. Helst et engelsk navn. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Heavy Thirteen. Thirteen Heavy. Trash 13. Trash Thirteen. The Four of Thirteen. Metaliteen. The Four <-- min favoritt. The Young Four. Det jeg kom på nå. Skal komme med mer når jeg har tenkt ut noen bedre. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Vel, vi er jo ikke 13 for alltid da Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Jeg og tre andre personer skal lage et band. Vi er på rundt 13 år og spiller mest heavy/trash metal som Metallica Vi har kommet med masse forslag, men de er ikke noe brae. Helst et engelsk navn. Incognitos (=de anonyme/ de uten navn) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ehh... Tror ikke de andre vil det Eller jeg Endret 14. februar 2009 av Arhm Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vel, vi er jo ikke 13 for alltid da Nei, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jaja, men helst ikke noe med alderen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vet det. Måtte bare. Men skal gruble litt på det og komme tilbake til dere ang. seriøse forslag. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Noe som kan funke er å ta for seg noen tekster fra et band dere er inspirert av/liker og så lete etter bandnavn der. Å ta et låtnavn ville jeg ikke gjort om dere ikke er et rent coverband, men bruker å være mye annet bra i tekstene også. Jeg tok for meg Master of Puppets som eksempel av ingen annen grunn enn at du nevnte Metallica. Dette tok meg omtrent to minutter, og er ikke verdens mest originale forslag, men dere skjønner greia. Mulige bandnavn (teksten til slutt): Self-destruction, Deaths Construction, Life Burns, Life of Death, Pain Monopoly, Only Lies, Neverending Maze End of passion play, crumbling away Im your source of self-destruction Veins that pump with fear, sucking darkest clear Leading on your deaths construction [chorus:] Taste me you will see More is all you need Youre dedicated to How Im killing you Come crawling faster Obey your master Your life burns faster Obey your master Master Master of puppets Im pulling your strings Twisting your mind and smashing your dreams Blinded by me, you cant see a thing Just call my name, `cause Ill hear you scream Master Master Just call my name, `cause Ill hear you scream Master Master [end chorus] Needlework the way, never you betray Life of death becoming clearer Pain monopoly, ritual misery Chop your breakfast on a mirror [chorus] Master, master, wheres the dreams that Ive been after? Master, master, you promised only lies Laughter, laughter, all I hear and see is laughter Laughter, laughter, laughing at my cries Hell is worth all that, natural habitat Just a rhyme without a reason Neverending maze, drift on numbered days Now your life is out of season Endret 14. februar 2009 av Flygg Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hmm... Takk for tipset! Skal tenke litt over det Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Anbefaler tråden, Samletråd for anbefalinger av bandnavn. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 En slik tråd fins allerede på forumet her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755361 opprettet i 2004 - Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg