Mountain Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er på jakt etter en laserskriver med oppkobling til trådløst nettverk. Hadde vært flott med innspill med erfaringer, anbefalinger og tips om hva jeg bør kjøpe. Makspris: 1500 kroner På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Her blir(er) det liv, rai, rai. Eller ikke, nei. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Får bidra litt da http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319852 Var best i test hos PC World og får god feedback fra folk som har den. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er og på utkikk etter trådløs skriver med laser. (IKKE bare ethernet!) Det billigste jeg finner via prisguiden starter på 2200kr etc. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe, jeg så faktisk ikke "trådløst" og leste bare "nettverk"... Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Husker å godt at jeg spurte om dette før et sted og fikk noen skrivere oppgitt. Disse lå rundt 1300-1500 kroner. Skal prøve å grave de fram Akkurat dette var for minst et år siden.. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det nærmeste jeg finner er denne: Samsung SCX-4500W til en 2129kr som billigste alternativ.. MEN.. nå tenker jeg og på om en ethernet skriver med en server kan fungere like greit, eller med en billig router med klient funksjon. Ville ikke noe slikt fungere også? Se Samsung SCX-4200 som vil fungere utmerket, med en Router konfigurert som klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå