celidog Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå som jeg skal kjøpe en ny pc, så vil jeg ha et spill med utrolig grafikk. Og som jeg har forstått, er Crysis eller Crysis Warhead de beste graphic'sene som er ute. Så, Hvilken av Crysis 1 eller crysis wh er best graphics på? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 samme greiene stort sett, men jeg likte helt klart Crysis best og du må nok bruke masse penger hvis du skal kunne kjøre dette spillet på maks grafikk. vil tippe at det fremdeles er det spillet som er ute idag som krever mest av maskina, men hvis man ikke har på AA (antialising) så kommer man langt med en mindre gode hardware jeg kjører crysis på full pupp (ultra hvis man har vista og dermed directx10) med 1280x1024 oppløsning og 2xAA og det går nett såvidt uten lagg. mine specs står i signatur Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det er nesten ingen forskjell, de bruker samme motor. Bortsett fra at Warhead sin er optimalisert og draw distansen på teksturer er mindre enn i Crysis er det ingen forskjell. Men du må ha spilt Crysis for å forstå historien til Warhead. Endret 14. februar 2009 av Chris93 Lenke til kommentar
celidog Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 tusen takk for et fantastisk svar!! Tror du jeg klarer å kjøre Crysis på full pupp med directx10 på ? Pc'en min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354601 Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 med littoverklokk på cpu og gpu og uten AA tror jeg du vil klare det ja. hvertfall med 1280x1024 oppløsning mulig uten klokk og, men tunge spill er veldig avhengig av kraftig cpu. hjelper ikke med et konge skjermkort og en liten cpu. då blir det en flaskehals som det kalles Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kommer helt an på oppløsningen du kjører på skjermen, 1280x1024, kanskje. Noe høyere enn det så må du skru ned ting noen hakk. Ellers bør du være oppmerksom på at spillet blir utrolig mye tyngre å kjøre jo lenger du kommer. Ser du bare har 2GB RAM. Det kan bli i minste laget, jeg hadde 4GB da jeg spilte gjennom det og fikk plenty med "out of memory" feilmeldinger mot slutten. Nå må jeg tilføye at jeg ikke bruker swapfile, så du vil nok unngå slike meldinger hvis du bruker en swapfile, men spillet vil nok gå plenty tregt så snart den er nødt til å ta i bruk swapfilen. (spilte forresten på 1920x1200) Anyway have fun!! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 ja. 4 gig må du nok kjøpe deg totalt. såg ikke den..spillet blir helt crazy tungt å drive helt på slutten. husker med min forrige pc så hadde jeg ca 1 fps på slutten Lenke til kommentar
celidog Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg har jo 2 pc'er glemte jeg, jeg har jo http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 også. Burde jeg heller bruke den til crysis? takk for svar! edit: ellers kan jeg kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332714 2x 4850 radeon og 4gb ram, hvorfor er dette så billig? føler det er en stor ulempe med den! edit: ja jeg kjører i 1280x1024 Endret 14. februar 2009 av celidog Lenke til kommentar
celidog Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 any idea's ossen jeg pc jeg skal kjøpe? bestiller idag. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sikkert konge begge 2. Men gå til Ny pc delen av forumet for meir info om det=) Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 tusen takk for et fantastisk svar!! Tror du jeg klarer å kjøre Crysis på full pupp med directx10 på ? Pc'en min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354601 Bra PC men hvis jeg hadde kjøpt en ny gamer-PC hadde jeg nok valgt et enda kraftigere skjermkort (som nVidia GeForce GTX 295). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå