Gå til innhold

Best grafikk ( Crysis / Crysis WH )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

samme greiene stort sett, men jeg likte helt klart Crysis best og du må nok bruke masse penger hvis du skal kunne kjøre dette spillet på maks grafikk. vil tippe at det fremdeles er det spillet som er ute idag som krever mest av maskina, men hvis man ikke har på AA (antialising) så kommer man langt med en mindre gode hardware

jeg kjører crysis på full pupp (ultra hvis man har vista og dermed directx10) med 1280x1024 oppløsning og 2xAA og det går nett såvidt uten lagg. mine specs står i signatur

Lenke til kommentar

Det er nesten ingen forskjell, de bruker samme motor.

Bortsett fra at Warhead sin er optimalisert og draw distansen på teksturer er mindre enn i Crysis er det ingen forskjell.

Men du må ha spilt Crysis for å forstå historien til Warhead.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

med littoverklokk på cpu og gpu og uten AA tror jeg du vil klare det ja. hvertfall med 1280x1024 oppløsning

mulig uten klokk og, men tunge spill er veldig avhengig av kraftig cpu. hjelper ikke med et konge skjermkort og en liten cpu. då blir det en flaskehals som det kalles

Lenke til kommentar

Kommer helt an på oppløsningen du kjører på skjermen, 1280x1024, kanskje. Noe høyere enn det så må du skru ned ting noen hakk. Ellers bør du være oppmerksom på at spillet blir utrolig mye tyngre å kjøre jo lenger du kommer. Ser du bare har 2GB RAM. Det kan bli i minste laget, jeg hadde 4GB da jeg spilte gjennom det og fikk plenty med "out of memory" feilmeldinger mot slutten. Nå må jeg tilføye at jeg ikke bruker swapfile, så du vil nok unngå slike meldinger hvis du bruker en swapfile, men spillet vil nok gå plenty tregt så snart den er nødt til å ta i bruk swapfilen. (spilte forresten på 1920x1200)

Anyway have fun!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har jo 2 pc'er glemte jeg, jeg har jo http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 også.

Burde jeg heller bruke den til crysis? takk for svar! :)

edit: ellers kan jeg kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332714

2x 4850 radeon og 4gb ram, hvorfor er dette så billig? føler det er en stor ulempe med den!

edit: ja jeg kjører i 1280x1024

Endret av celidog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...