Altobelli Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei, som dere ser i overskriften, sliter jeg med å kunne snakke i teamspeak. Når jeg åpner TS, kommer det opp en error der det står "no sound drive is available", jeg regner med at jeg må oppgradere lydkortet, men hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sjekk at du har valgt riktig med hodetelefonsettet ditt i setup i TS, jeg får og denne meldingen hvis det ikke er valgt rett. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hvordan skal det konfigureres? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Lyden funker heller ikke når jeg snakker via andre programmer, feks Xfire. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sitter dessverre ikke med programmet foran meg nå men åpne TS og velg settings i verktøy menyen, du skal få opp et todelt vindu hvor du velger hodesettet ditt som output og input. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har prøvd headsettet på en annen pc, men da hørte jeg bare meg selv snakke i "headsettet", det var ingen andre som hørte noe Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har prøvd forskjellige programmer nå, men det fungerer ikke på de heller. Ser ut som det er noen innstillinger elns innad i pcen. Noen som kan hjelpe? Har funket tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå