Gå til innhold

Trenger en god mikrofon til spill

Okeblol

Anbefalte innlegg

Hei

Er lei av at folk sutrer over at mikken min er dårlig når jeg raid leader i WoW, så jeg skal gå til innkjøp av en god mikk

-Trenger ikke være trådløs (in fact, vil helst ikke ha trådløs)

-Kan godt være USB, men ikke noe kriterie (jeg har et audigy2 separat lydkort på PC)

-IKKE et headsett med slike enorme klokker som totalt sluker ørene

-Det ENESTE kriteriet ang. kvalitet som egentlig spiller noen rolle er kvaliteten på mikken (god lyd ut, og god støyskerming, da jeg spiller med høyttalere på og lett skaper feedback)

-Kan godt være KUN en mic, men må kunne festes på kroppen, kan ikke ha en som står på bordet slik at jeg må lene meg forover et øyeblikk hver gang jeg skal snakke (noe som er ofte)

Ser for meg å bruke opp mot 2000 om det er et kvalitetsprodukt som oppfyller mine kriterier. Trenger ikke være et "gaming headset", kan godt være noe som salgsbedrifter har for sine medarbeidere, eller en type lavallier (spelling?) mic som de bruker på talkshows på TV, etc.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Jeg bruker en bordmic til 20kroner som har prima lydkvalitet, kan sitte 5 meter unna og snakke i den og folk hører meg. Har bestillt meg Steelseries Siberia hodetelefoner med en sånn klipsmikrofon. Du kunne kansje sjekke ut det?

Må bare legge til at jeg har selv en slik hodetelefon og det er utrolig god

lyd på den. MEN! Ville heller ha hatt en Steel med "innebygd" mic, for hver gang jeg

skal opp og pisse/hente urge, så glemmer jeg lett den klipsen og det

ender opp med at jeg drar med meg hele møkka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...