Alastor Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Eier du denne spilleren kan du nå med en enkel oppgradering spille av filmer direkte fra Youtube. Les mer Lenke til kommentar
m99 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 For oss som desverre sitter med en Panasonic er dette nok en revolusjon som vi ikke får ta del i Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har tilgang til youtube med wiien min men jeg bruker det aldri. Pcen funker mye bedre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Revolusjon er ikke ett ord jeg vil bruke ang den funksjonen. Bruk heller media center om du vil se dårlig oppløst youtubefilmer. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 HD, folks... gjelder ikke alle videoer, men men. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ironisk nok er det slike tjenester som kommer til å ta lufta ut av bluray om noen år. Youtube er bare en av veldig mange tilbydere av videoer/filmsnutter og HD-satsingen er nok fortsatt i en tidlig startfase. Om kanskje 5 år tar folk det for gitt at nye platespillere tar bluray, mens egenskaper som nedlasting og streaming av film fra nettet kommer til å være den egenskapen som trekker mest oppmerksomhet. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Skremmende sammenblanding av videokilder. Skal man lansere en Blu-ray spiller så trodde jeg salgsargumentet var sylskarpt bilde og knakanes bra lyd. Så kommer de jaggu med streaming av Youtube-snutter som stiller helt i andre enden av skalaen. På en måte så blir overgangen fra Youtube til BD-plata så stor at du aldri vil tilbake. Får håpe det var ideen bak funksjonaliteten.. Lenke til kommentar
MrMartin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Eier selv en LG BD300, men finner ikke ut hvordan jeg oppgraderer firmwaren så jeg kan spille av youtoube videoer hvordan gjør jeg dette? mvh MrMartin Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Har du sett i bruksanvisninga di? Lenke til kommentar
MrMartin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Har du sett i bruksanvisninga di? ja står ingenting om oppgradering i bruksanvisningen /Martin Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Gå hit: http://no.lgservice.com/ Velg "Device driver". Så velger du "DVD&VIDEO&SET TOP". Så finner du rett nedenfor: Subject Program Update for BD300 (Ver :BD8.11.480). Der er både instruksjon og selve firmwaren. Endret 28. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
MrMartin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Gå hit:http://no.lgservice.com/ Velg "Device driver". Så velger du "DVD&VIDEO&SET TOP". Så finner du rett nedenfor: Subject Program Update for BD300 (Ver :BD8.11.480). Der er både instruksjon og selve firmwaren. takk fikk nå oppdatert firmwaren. men hvordan kan jeg spille av snutter via you tube , ser ingen endringer i menyen? har sjekket at spilleren står på nett og bd-live står til "permitted" /Martin Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Har ingen anelse dessverre... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Eier du denne spilleren kan du nå med en enkel oppgradering spille av filmer direkte fra Youtube. Lenke til kommentar
MrMartin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 funker ikke til meg nei værtfall. menyene ser helt likens ut som før jeg oppgraderte spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg