Rosewell1983 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg håper å kunne få svar på om denne vil kunne kjøres på en 2.6ghz quad cpu. Derfor håper jeg å kunne få et generelt svar ifra folk som har denne cpu viften og som kan dele erfaringer med meg. dere vet vilken cpu jeg tenker på (jeg skal kjøpe nye deler snart til dataen) og jeg lurte på om jeg kunne få en lydløs pc. tanken var å kjøre denne passivt på min mulige cpu. men hvis det ikke går får jeg kline til me en 8db noctura 120mmvifte som er "99% lydløs". Hva tilsier deres erfaringer kontra det jeg ønsker å gjøre... Takker på forhånd for eventuelle svar... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 mitt tips til deg er at du kanskje skulle ha gått for vannkjøling for å få det musestille.... ellers er noctua de beste viftene etter min mening ang lyd Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg har det allerede musestille,har vannkjøling nå og passivt 3870skjermkort med 8db vifte som blåser på slik at gpu aldri blir mer enn 80grader. Men nå er det så stille at jeg blir plaget av vannpumpe og harddiskene mine. Spørsmålet var jo om noen hadde erfaring med Noctua NH-C12P passivt? for vis jeg ikke får svar så kommer jeg til å gå til innkjøp av denne CPU blokken samt en 8db vifte så får jeg se hvordan det går. Jeg kan tross alt tolerere høye temps. Har ikke noe imot temps opp mot 90grader ved load så lenge jeg får en data som er 100% lydfritt. (da tenker jeg ikke på PSU som er nødt til å ha vifte). Avhengig av tempen så får jeg sette på en 120mm 8db vifte på noctua blokken P.S. Jeg har mozartTX kabinett så jeg har godt me plass. Hvis noen vet om en vanntank hvor jeg kan stappe oppi vannpumpe for å få vekk ulyd så si ifra Endret 14. februar 2009 av rosewell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå