Luz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har oppgradert litt hardware i det siste, og med disse oppgraderingene har det kommet opp ett problem som jeg ikke har sjans til å løse på egenhånd. Det er som følger, hver gang jeg alt+tabber fra ett fullscreena spill, så fryser bilde i 2-7 sekunder ( musa fryser ikke) og lyden fryser i 2 sekund inni der igjen. Dette kom etter at jeg bytta ut mitt XFX Geforce 8600GTS med ett HIS HD4870. Har prøvd litt diverse drivere, psu er byttet, hovedkort er byttet, minne er byttet men fremdeles samme problem. Er det noen som har en liten peiling på hva som kan foregå her ? Skulle noen ha nytte av det så er hardware: Asus P5Q Deluxe, P45 Corsair Powersupply 750W Black Corsair QUAD2X 8500C5DF DDR2 4096MB CL5 HIS Radeon HD 4870 512MB GDDR5 Intel Core2 Duo E8400 Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har oppgradert litt hardware i det siste, og med disse oppgraderingene har det kommet opp ett problem som jeg ikke har sjans til å løse på egenhånd.Det er som følger, hver gang jeg alt+tabber fra ett fullscreena spill, så fryser bilde i 2-7 sekunder ( musa fryser ikke) og lyden fryser i 2 sekund inni der igjen. Dette kom etter at jeg bytta ut mitt XFX Geforce 8600GTS med ett HIS HD4870. Har prøvd litt diverse drivere, psu er byttet, hovedkort er byttet, minne er byttet men fremdeles samme problem. Er det noen som har en liten peiling på hva som kan foregå her ? Skulle noen ha nytte av det så er hardware: Asus P5Q Deluxe, P45 Corsair Powersupply 750W Black Corsair QUAD2X 8500C5DF DDR2 4096MB CL5 HIS Radeon HD 4870 512MB GDDR5 Intel Core2 Duo E8400 Hei. Jeg har hatt et helt lignende problem i en stor stund. Det jeg fant ut var det som ''sinket'' ytelsen i spillene mine og at bildet fryste og alt hang i 5-20 sek på meg var grunnet: 1 usb kabel til ekstern hardisk, usb skjøt som går til en usb hub som deretter går til en USB hub, 2 tastatur. Etter jeg tok ut USB portene så jeg kun hadde til tastatur og mus under spiling fungerte det som normalt. Vet ikke om dette er kun for meg, men prøv det. Lenke til kommentar
Luz Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ytelsene i spill og div. er veldig bra, det er bare det at det meste henger i 3-7 sekunder når jeg alt+tabber ut ifra spill, jeg har desverre ikke noe usb enheter påkoblet untatt mus og tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå