S0ppel Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei. Har bestemt meg for å kjøpe rose® på valentines til damen, og lurer på hvor mange som er vanlig å gi. Er 1 vanlig? Vil helst ikke gi hun en stor bukett, med tanke på at vi skal gå rundt å shoppe og spise etterpå.. Så en rose med ett fint kort, er det greit liksom? Er forresten begge 16 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er fint om det er enkelt, så jeg ville satset på 1 eller 2, for å ikke overdrive, og et fint kort ^^ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 1 - rød Jeg begjærer deg. 3 - røde Jeg elsker deg. 5 - røde Jeg savner deg. 7 - røde Jeg er din for evig. 12 - røde Det sterkeste uttrykk for kjærlighet. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 1 - rød Jeg begjærer deg.3 - røde Jeg elsker deg. 5 - røde Jeg savner deg. 7 - røde Jeg er din for evig. 12 - røde Det sterkeste uttrykk for kjærlighet. Det er det ikke nødvendigvis alle som vet Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Veldig mange vet at 3 er "jeg elsker deg", de andre er nok litt mer fremmed ja. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Går for 1 då..Vil ikke være alt for needy og gi 3, med tanke på at vi bare har vært sammen 1 måned.. Litt tidlig med jeg elsker deg, synes eg da. Men takk alle sammen Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Selv om noe annet er nevnt her, så betyr 1 rose at personen er den eneste for deg. (Nå er jeg null ekspert på blomster, så jeg skal ikke luke ut at det andre er feil. Men jeg blem fortalt dette av en blomstekspert.) Endret 14. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg syndet og kjøpte 10 roser istedet Men damen ble veldig glad for det, og sa hun var glad for at jeg var en av de som likte å gi mange roser istedet for en..Så mye bedre ut i vasen sa hun Jaja.. Og kortet ble ihvertfall en slager... Kort blir liksom rosinen i pølsa Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg syndet og kjøpte 10 roser istedet Men damen ble veldig glad for det, og sa hun var glad for at jeg var en av de som likte å gi mange roser istedet for en..Så mye bedre ut i vasen sa hun Jaja.. Og kortet ble ihvertfall en slager... Kort blir liksom rosinen i pølsa Nydelig å gi mange, og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå