Espen_k Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jaja, da måtte jeg låne et skjermkort av en kompis siden mitt ligger klar for retur pga viften som tar borti noe skit. Så, jeg slipper som vanlig ikke unna uten problemer, og jeg vil gjerne vite om det er mulig å styre viften på Nvidia kortet jeg har trøkt inn i datan? på nyere ATI kort ligger det jo i catalyst control center, men på Nvidia kort må man bestille flybilett til japan og snakke med agenter for å få tilgang til noe viftestyring. De som hjelper meg skal få en stor web-klemm Har googlet meg langt lengre en hjertet mitt takler før innfarkt. Skjermkort: GeForce nVidia 8800 GTX 769MB GDDR3 Endret 14. februar 2009 av Espen_k Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvilket skjermkort er det? Du kan forsøke med Rivatuner. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hvilket skjermkort er det? Du kan forsøke med Rivatuner. Skjermkort står nederst i første post Har prøvd Rivatuner Har også prøvd nVidia Ntune Endret 14. februar 2009 av Espen_k Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hva med expertool. det var det jeg brukte når jeg hadde 8800gtx! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tror ikke det går. Etter den nyeste driveren til Nvidia har ikke jeg heller hatt mulig het til å styre viften. Jævlig plagsomt, for nå ligger kortet mitt, 9800 GTX, på 52 C idle uklokket, mens før når jeg styrte viften lå det 38-42 C idle overklokket. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bruker Nvidia System Tools. Funker ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå