konduktans Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå har tiden kommet(fattern har fått lønning) til at jeg skal ha ny tv på rommet! Jeg lurer litt hit og dit på hva jeg vil ha, og har kommet fram til at jeg enten vil ha en 32" HD-klar LCD-TV eller en 22/24" LCD-skjerm som har full HD. Spørsmålet mitt er da om jeg trenger full HD på en så liten skjerm. Jeg sitter foran en 20" skjerm med 1680x1050 oppløsning as we speak, og ser med en gang at det blir for høy oppløsning for et mediasenter. Derfor tenker jeg at det sikkert ville funka fint med en 32" HD-klar TV? Skjermen henger på veggen omtrent 2-3 meter unna der titteren er. Vil 1366x768 være passe til mediasenter da? Problemstilling nr.2: Er denne bra? Jeg vil nemlig slippe flest mulig ledninger, og vil ikke ha noen ekstern DVD-spiller, så antar at intern er saken for meg? Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 For det første så er det tull å kjøpe full hd i denne størelsen da du ikke har mulighet til å se forskjell så glem dette. LG4000 er en veldig god skjerm og du finner ikke en bedre skjerm med innebygd Dvd spiller til denne prisen (godt kjøp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå