Oldheim Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så for en uke siden fikk jeg influensa, og øret mitt ble forferdelig blokkert, som en øredott. Det er det venstre øret. Hele den venstre siden av hodet mitt føles "bedøvet" ut. Jeg renset først ørene for all voks, som var en del, men det gjorde ikke situasjonen bedre. Jeg er på sånn 3 forskjellige antibiotikakurer nå, men ingen har hjulpet. Når jeg snakker med folk, endrer øret mitt seg konstant. Noen ganger hører jeg pustingen min krystallklart, og det høres ut som jeg er i en tønne. Har dere noen tips til hva som kan hjelpe? Sitter her og flytter på kjeven min som en galning mens jeg hummer. Det kommer masse rare lyder, men hjelper ikke Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Forrige gang jeg hadde influensa gikk jeg slik i iallfall tre uker, så bare forbered deg på å vente. Den siste uka poppa dotten ordentlig hardt et par ganger om dagen, før den sakte gled på plass igjen. Endret 13. februar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg lagde en tråd om akkuart det samme for ett par dager siden.. Det er fryktelig irriterende med en slik dott.. Det som hjalp for meg var hyppig bruk av nesespray og snyte neste som en gal.. Dotten kom og forsvant litt, men jo mer jeg fikk tømt av "gørr" i nesen jo bedre ble det.. Dotten er helt vekke nå.. Jeg prøvde og holde for nesen og lukke munnen og blåse til for og utligne trykket i ørene, men det hjalp lite og gjorde bare vondt.. Så for meg var det bare og få vekk så mye snørr som mulig, så det ble litt luft gjennomgang opp i skallen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Støvsugere burde kommet med en "øredott fjerne funksjon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå