nubee Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Finnes det noen skall/themes for å få vista til å se ut som xp, evt hvor jeg kan finne det? Jeg har prøvd å google, men finner bare motsatt vei. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor vill du at vista skal se ut som xp tørr jeg og spørre...Vista har finere utsende men xp har styrken:P som de sier... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje den her hjelper deg: http://cnettv.cnet.com/2001-1_53-25854.html Jeg har ikke Vista, så jeg får ikke testet/prøvd det ut selv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor vill du at vista skal se ut som xp tørr jeg og spørre...Vista har finere utsende men xp har styrken:Psom de sier... Der svarte du i grunn på ditt eget spørsmå:. Uten det tåpelig Aero-temaet vil Vista yte bedre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så bruk Classic-looken da. Ser bedre ut en XP-themet. Lenke til kommentar
nubee Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor vill du at vista skal se ut som xp tørr jeg og spørre... Takk for matnyttig svar. Jeg ventet på det, og det måtte jo komme Ønsker ikke å lage en XP vs. Vista-tråd. Jeg skal bare forsøke å få Vista til å se ut som XP. Hvorfor: Fordi jeg setter opp pc'n til en som ikke er så bevandret i dataverdenen. Men vedkommende kan å benytte seg av XP. Ergo: Jeg slipper endel fremtidige telefoner i hytt og pine med spørsmål om alt mulig dill og dall. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvordan gjøre det samme på Windows7? Den har ikke de samme menyene som Vista? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det største problemet det faktiske utseende eller hvor ting befinner seg i menyer o.l? Hvis problemet er det sistnevnte ville jeg heller brukt litt tid på å forklare vedkommende hvordan man effektivt bruker Vista. Alle menyer er søkbare og dermed er det meste mye lettere å finne i Vista kontra XP hvis man benytter mulighetene man har. Skal man starte et program, søk i startmenyen. Skal man finnne en innstilling vedrørende f.eks. skjermen, søk i kontrollpanelet. Jeg har et par mindre datakyndige venner som i utgangspunktet hatet Vista utelukkende fordi systemet var uvant i forhold til hva de var vant med. Ved å forklare de det faktum at alt er søkbart har markant redusert behovet for hjelp. Lenke til kommentar
nubee Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 ...ville jeg heller brukt litt tid på å forklare vedkommende hvordan man effektivt bruker Vista. Her snakker vi om noen som knapt nok kan bruke datamskinen. Å lagre noe i en bestemt mappe er en utfordring etc. Jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på det. Bare vedkommende får lest vg og betalt regninger på nett, er det bra nok. Vi snakker om noen som presterte å få skrivebordbildet rotert 180 grader......"uten å ha gjort noe". Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Masse linker her... http://www.google.no/search?hl=no&q=ma...ws+xp&meta= Lenke til kommentar
Reow Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi snakker om noen som presterte å få skrivebordbildet rotert 180 grader......"uten å ha gjort noe". Hahahahah :D Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sjekk ut Windows Blinds. Det programmet gjør er å endre themet til et annet (f.eks Windows XP) Programmet koster penger, men finnes i en freeware versjon også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Med å sette startmenyen til klassisk visning og velge temaet til classisk, så er du der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå