Lifeform Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hei, Jeg kjenner til m.a OSCommerce, VirtueMart og Shopify. Noen andre anbefalinger...? Ser etter en med rik funsjonalitet, med godt design, som er lett å oppgradere og holde ved like. Endret 13. februar 2009 av Lifeform Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Thanx Lenke til kommentar
Parallax312 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Prestashop og Magento. De sliter begge med sine ting (Magento er sykt tregt), så jeg vil ikke anbefale de. Hvis du er god på PHP anbefales absolutt OSCommerce, selv om det ikke har vært oppdatert på mange år og prosjektet faktisk er dødt. Dog har det veldig mange addons tilgjengelig. Det har en god del forks å velge mellom også (CREloaded, OSCmax, etc). Men jeg anbefaler deg å kikke på www.oscommerceproject.org, som består av et veldig dyktig team med tidligere utviklere av addons for osccommerce, som utvikler neste versjon av oscommerce. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vil anbefale ZenCart. Det er etter mine erfaringer mye mer stabilt og robust enn OSCommerce. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå