furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei, jeg har glemt hvordan man gjør dette, veldig enkelt egentlig. Problemet er at når jeg skal laste ned en torrent så laster den ned i limewire istedenfor, hvor er det man bytter slik at torrenten går inn i utorrent? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 høyere klikk på torrenten - Åpne i - så finn ut hvor qtorrent er og så sørg for at "la dette programmet åpne alle slike filer Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 høyere klikk på torrenten - Åpne i - så finn ut hvor qtorrent er og så sørg for at "la dette programmet åpne alle slike filer hee? jamen torrenten åpner jo seg automatisk i limewire :S Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 høyere klikk på Torrenten - så klikker du på åpne i - også trykker du på Bla Igjennom - finn vhor du lasta ned qTorrent- klik på den - sørg for at det er kryssa av på "Bruk Alltid valgt program til og åpne denne typen filer" - og nå burde den åpnes automatisk i qtorrent Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 høyere klikk på Torrenten - så klikker du på åpne i - også trykker du på Bla Igjennom - finn vhor du lasta ned qTorrent- klik på den - sørg for at det er kryssa av på "Bruk Alltid valgt program til og åpne denne typen filer" - og nå burde den åpnes automatisk i qtorrent Jamen det står ikke "åpne i" heller :S vet det ofte gjør det men ikke her. Det står kun åpne i ny fane eller åpne i ett nytt vindu visst jeg høyreklikker, og visst jeg venstreklikker kommer det opp "åpne" og "lagre" Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 du laster ned torrenten - finn mappen der den er lagret og høyere klikk på den og følg det jeg sa over Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 du laster ned torrenten - finn mappen der den er lagret og høyere klikk på den og følg det jeg sa over hmm det funker ikke, men er det ingen mulighet å få vekk limewire som standardprogram som de fleste filene åpnes i? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 den eneste løsningen jeg ser akkurat nå er å slette limewire, men det må da være noe lettere å gjøre. klarte jo det alltid før. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er som submit sier. Høyreklikk på selve fila, egenskaper/properties, så får du opp menyen jeg får. Trykk på change, finn fram uTorrent (hvis den ikke er der, Browse - finn .exe-fila til uTorrent der den er installert), og ok ok ok. Å fjerne Limewire vil forøvrig ikke funke, den vil nok ihvertfall ikke sette uTorrent som standardprogram. Se vedlegg for bilde. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 aha takker for hjelpen, men jeg fant en bedre måte. å bare gå innpå preferences i utorrent og deretter trykke associate with torrent.files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå