Gå til innhold

[Løst]hjelp, hvordan sette utorrent som åpningsprogrammet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

høyere klikk på Torrenten - så klikker du på åpne i - også trykker du på Bla Igjennom - finn vhor du lasta ned qTorrent- klik på den - sørg for at det er kryssa av på "Bruk Alltid valgt program til og åpne denne typen filer" - og nå burde den åpnes automatisk i qtorrent :)

Lenke til kommentar
høyere klikk på Torrenten - så klikker du på åpne i - også trykker du på Bla Igjennom - finn vhor du lasta ned qTorrent- klik på den - sørg for at det er kryssa av på "Bruk Alltid valgt program til og åpne denne typen filer" - og nå burde den åpnes automatisk i qtorrent :)

Jamen det står ikke "åpne i" heller :S vet det ofte gjør det men ikke her. Det står kun åpne i ny fane eller åpne i ett nytt vindu visst jeg høyreklikker, og visst jeg venstreklikker kommer det opp "åpne" og "lagre"

Lenke til kommentar

Det er som submit sier. Høyreklikk på selve fila, egenskaper/properties, så får du opp menyen jeg får. Trykk på change, finn fram uTorrent (hvis den ikke er der, Browse - finn .exe-fila til uTorrent der den er installert), og ok ok ok. :) Å fjerne Limewire vil forøvrig ikke funke, den vil nok ihvertfall ikke sette uTorrent som standardprogram. Se vedlegg for bilde. :)

post-42382-1234568989_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...