Phaser_ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Litt lek med ett bilde jeg tokk i dag da jeg var ute å testet etter feil i kamera. Fargene her har ingen ting med feilen å gjøre. Jeg syns det ble såppas spennende att jeg fikk lyst til å prøve det her. Riktignok litt usikker da jeg normalt sett ikke har noe stort forhold til det abstrakte. Hva tror kunstekspertene her inne? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Den der kunne du fint lagt en herlig wallpaper ut av. Enda bedre hvis den kan fåes i flere farger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kan godt like det abstrakte, i hvert fall i noen sammenhenger. Men dette var ikke akkurat helt abstrakt da. Men ganske pent. Mulig du kunne ha vært enda litt heldigere med posisjonen til fuglene, men jeg synes det fungerer dette også. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Men dette var ikke akkurat helt abstrakt da. HeHe. Jeg veit ikke i allefall. Artig att det er opptil flere som mener bildet ikke bare er tullball. Personlig er jeg stort sett av den oppfatning att man skal kunne se hva kunst/bilder forestiller uten å måtte gjette for mye. Selfølgelig finnes det unntak. Bilder som er behagelige og pene uten å forestille noe spesielt. Men alt dette kan sikkert komme av att jeg aldrig har prøvd å forstå det "veldig" abstrakte heller. Hmm når jeg tenker meg om så har jeg en del abstrakte tanker, men jeg mener fortsatt att de ikke gjør seg på noe bilde. Endret 14. februar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå