wannabe-hacker Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ok. her er et eksempel på hvordan det skal se ut: eksempeltekst som jeg skriver nå her skal det begynne på en nå linje! jeg vet ikke hvordan jeg gjør det!!!! omtrent sånn! så.. jeg trenger hjelp til en kode som bytter linje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 "Din tekst" + vbcrlf + "linje 2" , er ikke helt sikker, en stund siden jeg har drevet med VB. Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 TAKK det gikk!!!!! men... hvordan får jeg gjort noe av teksten i "MessageBox" til å bli fet Lenke til kommentar
backup Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 msgbox og messagebox bruker en bestemt font som ikke kan endres. Skal du derfor ha bold tekst og for eksempel også en annen skrifttype enn den som msgbox og messagebox bruker, bør du vel lage din egen messagebox for eksempel ved hjelp av en egen message-form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå