musicmixer04 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hei skal bruke to skjermer og switche mellom to pc`r. Hvilke skjermer har denne funksjonen? tenkte på ca 24". leter etter noen skjermer som ikke bråker. billigst mulig. bildekvaliteten er ikke så farlig takker Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 ingen skjermer med switchknapp mellom VGA og DVI? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det har vel sikkert alle som har disse inngangene? Har det på mine Dell 2407 og Eizo 2401. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 min har ikke det, men jeg tror dem nye samsung skjermene har fått source knapp. Jeg har for øyeblikket SyncMaster 940BF Lenke til kommentar
Gega Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 min har ikke det, men jeg tror dem nye samsung skjermene har fått source knapp. Jeg har for øyeblikket SyncMaster 940BF Jeg har ennå ikke vært borti en skjerm som har både dvi og vga som du ikke kan velge dette på. Jeg har en Samsung Syncmaster 940B stående og den kan man velge mellom 2 pcèr ved å trykke på tredje knappen fra høyre (av/på knapp- auto knapp- source knapp) Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 min har ikke det, men jeg tror dem nye samsung skjermene har fått source knapp. Jeg har for øyeblikket SyncMaster 940BF Jeg har ennå ikke vært borti en skjerm som har både dvi og vga som du ikke kan velge dette på. Jeg har en Samsung Syncmaster 940B stående og den kan man velge mellom 2 pcèr ved å trykke på tredje knappen fra høyre (av/på knapp- auto knapp- source knapp) Min kan man ikke det på, sett i menyen også, ingen mulighet til å bytte. (Meny) (Magicbright/pil-ned) (Brightness/Pil-opp) (AutoAdjust) (Av/På) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå