Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en gutt!, han gjør meg gal!

Anbefalte innlegg

Nja noen ganger når jenter spør meg med ut får jeg prestasjonsangst eller noe så jeg sier nei men så går jeg og tenker litt over det å da angrer jeg for at jeg svarte nei og da blir jeg helt gal etter jenta.

Kanksje det var dette som skjedde med han :hmm:

Kan hende.

Men skal han ikke gjøre noe med det, da?

vil tro det hadde skjedd noe da ja

Kan jo hende at han også tenker at han ikke burde prøve seg på deg nå som han liker deg fordi han kan kanksje tro at du har kommet over han eller noe sånt.

Men viser du fortsatt tegn til at du liker han da?

Jepp, flørter, jeg.

Og han flørter tilbake :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jeysound_*

Syns det er litt merkelig at han ikke har sagt ja til deg da, men nå har du jo bare spurt en gang.

Kanksje du bare burde hoppe i det og prøve deg en gang til ;)

-Hva har du å tape da? Om han sier nei igjen men liker deg fortsatt liker deg vil det vell komme etterhvert

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har erfart og hørt at du aldri skal gi opp før du har prøvd/spurt en gutt ut minst to ganger. Det kan være så mange grunner for at han svarer nei. Selvfølgelig kan det være fordi han ikke er interessert, men det er lite sannsynlig hvis han er så flørtete. For eksempel kan det være familieproblemer som er grunnen til nei svaret, dårlig selvtilit, at han rett og slett freaket ut osv. Så spør han hvertfall ut to ganger! Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...