Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en gutt!, han gjør meg gal!

Anbefalte innlegg

Jeg likte en gutt i 5 måneder og ble ordentlig forelska i ham.

Jeg fikk øyekontakt med ham ganske ofte, og han viste virkelig at han likte meg på mange måter. Han viste sjalusi når jeg snakket med andre gutter. Etter så lenge tenkte jeg at jeg skulle spørre ham med ut, fordi jeg ble så glad av å like ham. Han sa nei, og jeg følte meg helt nedslått!

Jeg fikk trøst av venninnen og hun sa det gjør ingenting at han ikke liker deg, du har venner og familie som elsker deg!. Uansett, han flørter med meg igjen! Han prøver å få kontakt med meg konstant!

Han blir sjalu når jeg snakker med gutten bak meg, og lager rare lyder (han sitter bak han jeg snakker med) for å få meg til å se bak (vet dette fordi når jeg ser bak, ser jeg blikket hans festet godt til meg).

Jeg er utrolig lei av ham! Han sa nei til å gå ut fordi han er populær, og ikke vil miste ansikt. Jeg elsker ham, og det gjør meg gal at han sa nei på grunn av popularitet! Jeg vil jo vente på ham og se om han ombestemmer seg, men jeg føler at det er fullstendig over, og at han bare vil flørte. Hele greia driver meg til vanvidd!

Noen tips?

Endret av EssayOfDestruction
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom deg vekk fra han før han ødelegger deg helt. Det virker jo helt klart som han bare vil ha noe å kødde med. Det at han sa nei da du spørte han om han ville gå ut viser jo bare hvor dum han er. Jeg har problemer med å se hvorfor du i det hele tatt spør om det, da det du skriver egentlig gir deg et svar på hva du burde gjøre.

Men jeg har ingen problemer med å se frustrasjonen, og som jeg sa helt i begynnelsen, kom deg vekk før han ødelegger deg. Du har mange forumbrukere som kan trøste deg senere ^^ :p

Lenke til kommentar
Kom deg vekk fra han før han ødelegger deg helt. Det virker jo helt klart som han bare vil ha noe å kødde med. Det at han sa nei da du spørte han om han ville gå ut viser jo bare hvor dum han er. Jeg har problemer med å se hvorfor du i det hele tatt spør om det, da det du skriver egentlig gir deg et svar på hva du burde gjøre.

Men jeg har ingen problemer med å se frustrasjonen, og som jeg sa helt i begynnelsen, kom deg vekk før han ødelegger deg. Du har mange forumbrukere som kan trøste deg senere ^^ :p

Er ikke så lett, men jeg skal jo prøve, selvsagt. Jeg elsker ham jo, som gjør alt mye vanskeligere.

Og jeg har prøvd lenge å få kontakt før han viste noe type interesse.

Men svaret ditt viser jo at det bare er et valg :p

Lenke til kommentar

Ja, jo, men når han viser at han ihvertfall ikke vil være med ut pga hans populæritet, så er det ett og annet galt. Du skriver at du elsker han, men dere er da ikke sammen er dere det ?

For min del, er elske et ord man ikke skal bruke med mindre man er i et godt etablert forhold.

Dvs. ikke som i allerede ha flyttet sammen, men f.eks i et fohold som har vart litt lenger enn 2-3 måneder ^^

Og med en sånn person er det alltid bare ett valg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hansi_*

Syns nå tittelen på tråden var grei jeg, skjønte at oppførselen til en gutt gjør ei jente gal. Men nok om det.

Spør han rett ut om han ikke vil gå ut med deg fordi du er mindre populær eller hva situasjonen er. Gjør det gjerne mens han er i nærheten av noen andre som er populære. Det er litt flaut kanskje, men du vil da får et svar som viser hva han prioriterer. Populæritet eller jenta han har et godt øye til.

Det er en god sjans for at han også blir litt flau og skjønner at han enten må tre frem eller tilbake.

Lenke til kommentar
Syns nå tittelen på tråden var grei jeg, skjønte at oppførselen til en gutt gjør ei jente gal. Men nok om det.

Spør han rett ut om han ikke vil gå ut med deg fordi du er mindre populær eller hva situasjonen er. Gjør det gjerne mens han er i nærheten av noen andre som er populære. Det er litt flaut kanskje, men du vil da får et svar som viser hva han prioriterer. Populæritet eller jenta han har et godt øye til.

Det er en god sjans for at han også blir litt flau og skjønner at han enten må tre frem eller tilbake.

Jeg skal love deg at det er 1 gang i året man får han her på tomannshånd, og det var da jeg spurte. Da fikk vi gå tidlig, og han hadde en haug med bøker på pulten. Han var sist ut, og det tipper jeg ikke kommer til å skje igjen på en stund, siden han sitter nærmere døren enn noen annen. I friminuttene er det umulig å få kontakt, han står nemlig i midten av jentegjengen og snakker. I timen får vi et strengt HYSJ i trynet hvis vi så mye som hvisker, og etter skolen er det umulig å få kontakt fordi han går motsatt veg som meg og går som oftest med en stor gjeng gutter hjem.

Lenke til kommentar

Det vil gjøre ting verre. Sjansen for at han blir så forlegen at han heller dropper henne er stor.

Og sånn det ser ut, så har han ikke et godt øye til henne, men blir grinete da noen tar oppmerksomheten hennes vekk fra han. Jeg tør påstå at jeg vet at det blir slitsomt for TS i lengden, for jeg har vært borti det samme selv.

Men siden jeg er gutt, så er jeg vant til at det ikke teller.

Uansett, jeg vil heller, som jeg allerede har gjort, anbefale henne å finne seg noe annet å gjøre. Spørre læreren om hun kan bli flyttet til et annet sted i rommet. Bare å be læreren si det på en måte hvor han ikke kan trekke slutningen om at det var TS sin idè.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Malley_*

Tja hvis dette er oppførselen til en du liker er du i en kinkig situasjon. Men jeg ville aldri - ALDRI - vært virkelig interessert i noen som oppfører seg så dårlig. Han kan være kjekk å se på og alt tingen, men det er alltid det indre som teller til sist. Det høres veldig klisje ut, men det er nå faktisk sånn det er.

Personlig er jeg en mer frempå-person som ikke er redd for å faktisk gå bort til folk med en dårlig avledningsmanøver for så å snakke med vedkomne. Tro meg, jeg er ikke av de "populære folkene" (som forfaller til de grader med tiden, bare vent :)), men med litt "gi faan"-holdning og selvbeskyldt selvtillit får man gjort mye.

Uansett, hva er det værste som kan skje? Han sier noe du ikke liker, men som er glemt etter et par tre mnd?

Lenke til kommentar
Tja hvis dette er oppførselen til en du liker er du i en kinkig situasjon. Men jeg ville aldri - ALDRI - vært virkelig interessert i noen som oppfører seg så dårlig. Han kan være kjekk å se på og alt tingen, men det er alltid det indre som teller til sist. Det høres veldig klisje ut, men det er nå faktisk sånn det er.

Personlig er jeg en mer frempå-person som ikke er redd for å faktisk gå bort til folk med en dårlig avledningsmanøver for så å snakke med vedkomne. Tro meg, jeg er ikke av de "populære folkene" (som forfaller til de grader med tiden, bare vent :)), men med litt "gi faan"-holdning og selvbeskyldt selvtillit får man gjort mye.

Uansett, hva er det værste som kan skje? Han sier noe du ikke liker, men som er glemt etter et par tre mnd?

Jeg har jo likt ham utrolig godt for de gode sidene hans i disse 5 månedene. Jeg har jo ikke fått snakket så utrolig med ham, og da får jeg jo ikke sett de negative sidene hans. Jeg begynner å like ham mindre, men ikke såpass lite at jeg bare kan drite i ham (kan jo seff prøve ^^, da, men likevel).

Jeg skal manne meg opp og spørre ham ordentlig og hvis han ikke vil, så kan han bare ryke og reise og skaffe seg en annen Pinoccio :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Malley_*

Da kan man jo bare si lykke til :)

Du vet jo selv best hvordan man kan gå best fram til denne personen. Håper det funker og at du får frem fine sider i han :)

Lenke til kommentar
Han høres ut som en skrotpung, move along.

Seriøst, man kan ikke forandre andre mennesker, og denne karen virker ikke helt bra for deg. Å drive mind tricks på den måten er bare dårlig gjort.

Huff, ja.

Men jeg gir ham denne andre, og siste, sjansen.

Sier han nei, er det bare å fortsette med livet :p

Lenke til kommentar
Huff, ja.

Men jeg gir ham denne andre, og siste, sjansen.

Sier han nei, er det bare å fortsette med livet :p

Joda, man kan vel alltids gi en siste sjanse. Men ødelegger han den også, er det kanskje best å la ham seile sin egen sjø. Og det virker det jo som du har tenkt også, så da tror jeg dette går bra, jeg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...