furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei jeg lurer på, jeg fant noen gode downloading settings nå i dag, men problemet er at nedlastingen funker bra, men nå laster den ikke opp i det hele tatt, så lurer på om jeg kan skifte noe i settings som kan endre dette? legg gjerne inn flere alternativer så jeg kan prøve ut en del Lenke til kommentar
okasin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hmm ja jeg tok et enkelt bilde av mitt oppsett.. Håper det kan hjelpe deg.. si i fra om det er problemer.. så skal jeg se hva jeg kan gjøre for deg.. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 hmm ja jeg tok et enkelt bilde av mitt oppsett.. Håper det kan hjelpe deg.. si i fra om det er problemer.. så skal jeg se hva jeg kan gjøre for deg.. skal teste dette, hvor fikk du tak i det skinnet på utorrent? det var megatøft Lenke til kommentar
okasin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er skinnet til XP Så alle programmene mine får faktisk en annen look Sender deg en PM, så forklarer jeg deg det der.. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 hmm men upload speeden min er forsatt helt stoppet :S hva må jeg gjøre? og det står sånn rød pil opp på torrents'a, vet de seeder, men uploaden er ikke til å se. Å jeg trenger det virkelig ettersom jeg bruker private tracker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå