candy1706 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jag har bodd i norge i 10 år , og den nærmaste familjen jag har kvar ,dvs min mor bor i utlandet, vilka regler som gjelder for ev familjgjenførening?? og er det muligt? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Alt er mulig om viljen er der Vilke regler som gjelder er jeg usikker på og tror ikke jeg skal gjette meg til dem, da det kan gi deg falske forhåpninger.. men ta kontakt med en advokat.. eller hør med UD? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis din mor er over 60 år, burde det gå greit om hun ikke har noen annen nær familie i sitt hjemland, og du har årslønn på minst kr. 215.000,- Er hun ikke over 60, og enslig, skal det "sterke menneskelige hensyn" inn i bildet... Okasin; hvorfor blande inn advokat i dette? Det er jo bare å fylle ut skjemaer, og legge ved dokumentasjon. Lenke til kommentar
candy1706 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis din mor er over 60 år, burde det gå greit om hun ikke har noen annen nær familie i sitt hjemland, og du har årslønn på minst kr. 215.000,- Er hun ikke over 60, og enslig, skal det "sterke menneskelige hensyn" inn i bildet... Okasin; hvorfor blande inn advokat i dette? Det er jo bare å fylle ut skjemaer, og legge ved dokumentasjon. takk så mye for svar .hon er 70 år gammel og bor helt alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå