ole-c Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Søstera mi går på forus videregående skole, og jeg går på sandnes videregående skole. Hun går på formgiving med studiespessialisering, mens jeg går på spessiel studiespessialisering. Vi krangler om hvilken skole som er best, og nå påstår hun at hennes skole var best i hele rogaland i 2007 eller 2008 (hun er usikker) i matte og norsk. Matten tviler jeg ektremt på, i og med at vi er den beste realfagsskolen i området. Kan noen vise meg noe informasjon om dette? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) http://www.rogfk.no/modules/module_123/pro...d=37&pid=37 Kort oppsummert realfag(eksamensresultater ikke st.punkt) (2007 data) Biologi VK2: Beste: St-Olav Fysikk VK2: Beste: Kongsgård (Stavanger Katedralskole) Kjemi VK2: Beste: Kongsgård Matte VK2 (normal): Beste: Kongsgård Matte VK2 (mongo): Beste: St-Olav Som tradisjonelt er det Kongsgård og St-Olav som ligger best an. Norsk hovedmål VK2 eksamen: Beste: Kongsgård Vil du vite mer er det bare å gå gjennom dokumentene. Tar forbehold om at jeg har hentet feil data noen steder. Endret 13. februar 2009 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå